Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних

У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, вик...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Сидорко, Т.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут української мови НАН України 2006
Назва видання:Лексикографічний бюлетень
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-72843
record_format dspace
spelling irk-123456789-728432014-12-31T03:02:06Z Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних Сидорко, Т. Корпусна лінгвістика У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні методи для отримання статистично надійних результатів. 2006 Article Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. XXXX-0118 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843 161.2.81‘322 uk Лексикографічний бюлетень Інститут української мови НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Корпусна лінгвістика
Корпусна лінгвістика
spellingShingle Корпусна лінгвістика
Корпусна лінгвістика
Сидорко, Т.
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
Лексикографічний бюлетень
description У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні методи для отримання статистично надійних результатів.
format Article
author Сидорко, Т.
author_facet Сидорко, Т.
author_sort Сидорко, Т.
title Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
title_short Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
title_full Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
title_fullStr Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
title_full_unstemmed Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
title_sort рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
publisher Інститут української мови НАН України
publishDate 2006
topic_facet Корпусна лінгвістика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843
citation_txt Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Лексикографічний бюлетень
work_keys_str_mv AT sidorkot reklamnijtekstâkosoblivaodinicâkorpusudanih
first_indexed 2023-10-18T19:03:45Z
last_indexed 2023-10-18T19:03:45Z
_version_ 1796145901485424640