Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, вик...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української мови НАН України
2006
|
Назва видання: | Лексикографічний бюлетень |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-72843 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-728432014-12-31T03:02:06Z Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних Сидорко, Т. Корпусна лінгвістика У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні методи для отримання статистично надійних результатів. 2006 Article Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. XXXX-0118 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843 161.2.81‘322 uk Лексикографічний бюлетень Інститут української мови НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Корпусна лінгвістика Корпусна лінгвістика |
spellingShingle |
Корпусна лінгвістика Корпусна лінгвістика Сидорко, Т. Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних Лексикографічний бюлетень |
description |
У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних
текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних
текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для
проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні
методи для отримання статистично надійних результатів. |
format |
Article |
author |
Сидорко, Т. |
author_facet |
Сидорко, Т. |
author_sort |
Сидорко, Т. |
title |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних |
title_short |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних |
title_full |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних |
title_fullStr |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних |
title_full_unstemmed |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних |
title_sort |
рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних |
publisher |
Інститут української мови НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Корпусна лінгвістика |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843 |
citation_txt |
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Лексикографічний бюлетень |
work_keys_str_mv |
AT sidorkot reklamnijtekstâkosoblivaodinicâkorpusudanih |
first_indexed |
2023-10-18T19:03:45Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:03:45Z |
_version_ |
1796145901485424640 |