Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу
В статье рассматривается определение и особенности функционирования термина-фразеологизма в терминосистеме менеджмента и маркетинга. Этот специфический вид лингвистического знака с признаками фразеологизма и функциями термина есть составляющей понятиевого пространства Делового Английского Языка. Уни...
Збережено в:
Дата: | 2003 |
---|---|
Автор: | Житнікова, К.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2003
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73778 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу / К.В. Житнікова // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 35-38. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Міжкультурні комунікації: структура і динаміка процесів
за авторством: Кучмій, О.П.
Опубліковано: (2003) -
Міжмовні комунікації: проблеми білінгвізму в Україні
за авторством: Савченко, Л.В.
Опубліковано: (2003) -
Ключевые идеи русской языковой картины мира и межкультурная коммуникация
за авторством: Шмелев, А.Д.
Опубліковано: (2003) -
Національно-культурні особливості українських і російських фразеологічних одиниць
за авторством: Прадід, Ю.Ф.
Опубліковано: (2003) -
Язык – этнос – культура: проблема взаимоотношений
за авторством: Абдувелиева, Т.
Опубліковано: (2003)