Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)

У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила ди...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Масик, Р.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України 2012
Назва видання:Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73901
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-73901
record_format dspace
spelling irk-123456789-739012015-01-17T03:01:45Z Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) Масик, Р. У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила дидактичну. Тоді ж польська історична педагогіка покликана була виховувати молоде покоління не для боротьби за державну самостійність, а для розбудови вже вільної держави. Після З’їзду польських істориків у Познані (1925) Польське історичне товариство активно почало шукати нові методи викладання історії. В структурі Товариства заснували нові підрозділи, а з 1933 р. почали видавати журнал “Історично-дидактичні відомості”. In the 1920s–1930s, Polish didactics of history changed dramatically under the influence of transformations of scholarly principles and revival of Polish statehood. After World War I, knowledge universalisation in history teaching was substituted with narrow specializations and the pedagogical aspect of education was exceeded by the didactic one. At the same time, Polish historical pedagogy was to educate a young generation, which did not have to struggle for the state’s independence but for building up the new sovereign state. After the Congress of Polish Historians in Poznań (1925), the Polish Historic Society started an active search for new methods of teaching history. In 1933, new subdivisions were established within the Society and the History and Didactics Bulletin was launched. 2012 Article Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр. 2223-1196 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73901 uk Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила дидактичну. Тоді ж польська історична педагогіка покликана була виховувати молоде покоління не для боротьби за державну самостійність, а для розбудови вже вільної держави. Після З’їзду польських істориків у Познані (1925) Польське історичне товариство активно почало шукати нові методи викладання історії. В структурі Товариства заснували нові підрозділи, а з 1933 р. почали видавати журнал “Історично-дидактичні відомості”.
format Article
author Масик, Р.
spellingShingle Масик, Р.
Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність
author_facet Масик, Р.
author_sort Масик, Р.
title Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
title_short Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
title_full Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
title_fullStr Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
title_full_unstemmed Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
title_sort питання дидактики історії у діяльності польського історичного товариства (20-30-і роки xx ст.)
publisher Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
publishDate 2012
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73901
citation_txt Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр.
series Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність
work_keys_str_mv AT masikr pitannâdidaktikiístorííudíâlʹnostípolʹsʹkogoístoričnogotovaristva2030írokixxst
first_indexed 2023-10-18T19:05:46Z
last_indexed 2023-10-18T19:05:46Z
_version_ 1796145993301884928