Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила ди...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
2012
|
Назва видання: | Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73901 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-73901 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-739012015-01-17T03:01:45Z Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) Масик, Р. У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила дидактичну. Тоді ж польська історична педагогіка покликана була виховувати молоде покоління не для боротьби за державну самостійність, а для розбудови вже вільної держави. Після З’їзду польських істориків у Познані (1925) Польське історичне товариство активно почало шукати нові методи викладання історії. В структурі Товариства заснували нові підрозділи, а з 1933 р. почали видавати журнал “Історично-дидактичні відомості”. In the 1920s–1930s, Polish didactics of history changed dramatically under the influence of transformations of scholarly principles and revival of Polish statehood. After World War I, knowledge universalisation in history teaching was substituted with narrow specializations and the pedagogical aspect of education was exceeded by the didactic one. At the same time, Polish historical pedagogy was to educate a young generation, which did not have to struggle for the state’s independence but for building up the new sovereign state. After the Congress of Polish Historians in Poznań (1925), the Polish Historic Society started an active search for new methods of teaching history. In 1933, new subdivisions were established within the Society and the History and Didactics Bulletin was launched. 2012 Article Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр. 2223-1196 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73901 uk Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження
польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої
світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою
спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила дидактичну. Тоді ж польська історична педагогіка покликана була виховувати молоде покоління не для боротьби за державну самостійність, а для розбудови вже вільної держави. Після З’їзду польських істориків у Познані (1925) Польське історичне товариство активно почало шукати нові методи викладання історії. В структурі Товариства заснували нові підрозділи, а з 1933 р. почали видавати журнал “Історично-дидактичні відомості”. |
format |
Article |
author |
Масик, Р. |
spellingShingle |
Масик, Р. Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність |
author_facet |
Масик, Р. |
author_sort |
Масик, Р. |
title |
Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) |
title_short |
Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) |
title_full |
Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) |
title_fullStr |
Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) |
title_full_unstemmed |
Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) |
title_sort |
питання дидактики історії у діяльності польського історичного товариства (20-30-і роки xx ст.) |
publisher |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України |
publishDate |
2012 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73901 |
citation_txt |
Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр. |
series |
Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність |
work_keys_str_mv |
AT masikr pitannâdidaktikiístorííudíâlʹnostípolʹsʹkogoístoričnogotovaristva2030írokixxst |
first_indexed |
2023-10-18T19:05:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:05:46Z |
_version_ |
1796145993301884928 |