Пороговий рівень та шкільне навчання мови

Обучение языку в школе должно соответствовать реальным потребностям жизни в многоязычном регионе и обеспечивать умение пользоваться теми языками, которые распространены в регионе. Отбор содержания для коммуникативно ориентированного обучения целесообразно осуществлять на основе Порогового уровня опи...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2003
Автор: Гудзик, І.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2003
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74196
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Пороговий рівень та шкільне навчання мови / І.П. Гудзик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 338-343. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-74196
record_format dspace
spelling irk-123456789-741962015-01-20T03:02:47Z Пороговий рівень та шкільне навчання мови Гудзик, І.П. Обучение языку специальности в условиях профессионального образования Обучение языку в школе должно соответствовать реальным потребностям жизни в многоязычном регионе и обеспечивать умение пользоваться теми языками, которые распространены в регионе. Отбор содержания для коммуникативно ориентированного обучения целесообразно осуществлять на основе Порогового уровня описания английского и русского языков. Предлагается разработанный автором Пороговый уровень, адаптированный для школы (в украинском варианте). Навчання мов у школі має відповідати реальним потребам життя у багатомовному середовищі і забезпечувати учням уміння користуватися тими мовами, які поширені в регіоні. Відбір змісту для комунікативно орієнтованого навчання доцільно здійснювати на основі Порогового рівня опису англійської та російської мов. Пропонуються фрагменти розробленого автором Порогового рівня, адаптованого для школи (в українському варіанті). School language teaching have to be in accordance with real life necessities of the multilingual society; teach pupils to use those languages, which there are in the region. The content of the communicative language course can be choose on the base on the adopted for school Threshold Level description for English and Russian languages. Author proposes adopted for school Threshold Level (Ukrainian version). 2003 Article Пороговий рівень та шкільне навчання мови / І.П. Гудзик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 338-343. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74196 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Обучение языку специальности в условиях профессионального образования
Обучение языку специальности в условиях профессионального образования
spellingShingle Обучение языку специальности в условиях профессионального образования
Обучение языку специальности в условиях профессионального образования
Гудзик, І.П.
Пороговий рівень та шкільне навчання мови
Культура народов Причерноморья
description Обучение языку в школе должно соответствовать реальным потребностям жизни в многоязычном регионе и обеспечивать умение пользоваться теми языками, которые распространены в регионе. Отбор содержания для коммуникативно ориентированного обучения целесообразно осуществлять на основе Порогового уровня описания английского и русского языков. Предлагается разработанный автором Пороговый уровень, адаптированный для школы (в украинском варианте).
format Article
author Гудзик, І.П.
author_facet Гудзик, І.П.
author_sort Гудзик, І.П.
title Пороговий рівень та шкільне навчання мови
title_short Пороговий рівень та шкільне навчання мови
title_full Пороговий рівень та шкільне навчання мови
title_fullStr Пороговий рівень та шкільне навчання мови
title_full_unstemmed Пороговий рівень та шкільне навчання мови
title_sort пороговий рівень та шкільне навчання мови
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2003
topic_facet Обучение языку специальности в условиях профессионального образования
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74196
citation_txt Пороговий рівень та шкільне навчання мови / І.П. Гудзик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 338-343. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT gudzikíp porogovijrívenʹtaškílʹnenavčannâmovi
first_indexed 2023-10-18T19:06:43Z
last_indexed 2023-10-18T19:06:43Z
_version_ 1796146035765018624