Пороговий рівень та шкільне навчання мови
Обучение языку в школе должно соответствовать реальным потребностям жизни в многоязычном регионе и обеспечивать умение пользоваться теми языками, которые распространены в регионе. Отбор содержания для коммуникативно ориентированного обучения целесообразно осуществлять на основе Порогового уровня опи...
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2003 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2003
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74196 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Пороговий рівень та шкільне навчання мови / І.П. Гудзик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 338-343. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-74196 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-741962015-01-20T03:02:47Z Пороговий рівень та шкільне навчання мови Гудзик, І.П. Обучение языку специальности в условиях профессионального образования Обучение языку в школе должно соответствовать реальным потребностям жизни в многоязычном регионе и обеспечивать умение пользоваться теми языками, которые распространены в регионе. Отбор содержания для коммуникативно ориентированного обучения целесообразно осуществлять на основе Порогового уровня описания английского и русского языков. Предлагается разработанный автором Пороговый уровень, адаптированный для школы (в украинском варианте). Навчання мов у школі має відповідати реальним потребам життя у багатомовному середовищі і забезпечувати учням уміння користуватися тими мовами, які поширені в регіоні. Відбір змісту для комунікативно орієнтованого навчання доцільно здійснювати на основі Порогового рівня опису англійської та російської мов. Пропонуються фрагменти розробленого автором Порогового рівня, адаптованого для школи (в українському варіанті). School language teaching have to be in accordance with real life necessities of the multilingual society; teach pupils to use those languages, which there are in the region. The content of the communicative language course can be choose on the base on the adopted for school Threshold Level description for English and Russian languages. Author proposes adopted for school Threshold Level (Ukrainian version). 2003 Article Пороговий рівень та шкільне навчання мови / І.П. Гудзик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 338-343. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74196 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Обучение языку специальности в условиях профессионального образования Обучение языку специальности в условиях профессионального образования |
spellingShingle |
Обучение языку специальности в условиях профессионального образования Обучение языку специальности в условиях профессионального образования Гудзик, І.П. Пороговий рівень та шкільне навчання мови Культура народов Причерноморья |
description |
Обучение языку в школе должно соответствовать реальным потребностям жизни в многоязычном регионе и обеспечивать умение пользоваться теми языками, которые распространены в регионе. Отбор содержания для коммуникативно ориентированного обучения целесообразно осуществлять на основе Порогового уровня описания английского и русского языков. Предлагается разработанный автором Пороговый уровень, адаптированный для школы (в украинском варианте). |
format |
Article |
author |
Гудзик, І.П. |
author_facet |
Гудзик, І.П. |
author_sort |
Гудзик, І.П. |
title |
Пороговий рівень та шкільне навчання мови |
title_short |
Пороговий рівень та шкільне навчання мови |
title_full |
Пороговий рівень та шкільне навчання мови |
title_fullStr |
Пороговий рівень та шкільне навчання мови |
title_full_unstemmed |
Пороговий рівень та шкільне навчання мови |
title_sort |
пороговий рівень та шкільне навчання мови |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2003 |
topic_facet |
Обучение языку специальности в условиях профессионального образования |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74196 |
citation_txt |
Пороговий рівень та шкільне навчання мови / І.П. Гудзик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 338-343. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT gudzikíp porogovijrívenʹtaškílʹnenavčannâmovi |
first_indexed |
2023-10-18T19:06:43Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:06:43Z |
_version_ |
1796146035765018624 |