Пороговий рівень та шкільне навчання мови
Обучение языку в школе должно соответствовать реальным потребностям жизни в многоязычном регионе и обеспечивать умение пользоваться теми языками, которые распространены в регионе. Отбор содержания для коммуникативно ориентированного обучения целесообразно осуществлять на основе Порогового уровня опи...
Збережено в:
Дата: | 2003 |
---|---|
Автор: | Гудзик, І.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2003
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74196 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Пороговий рівень та шкільне навчання мови / І.П. Гудзик // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 338-343. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Навчання реферуванню та анотуванню іншомовних текстів студентів немовних вузів
за авторством: Рябова, Н.Н.
Опубліковано: (2003) -
Інтенсифікація процесу навчання українській мові іноземців
за авторством: Луцюк, М.В.
Опубліковано: (2003) -
Пресодидактика та пресолінгводидактика у навчанні іноземної мови
за авторством: Онкович, А.В., та інші
Опубліковано: (2004) -
До питань удосконалення навчання діловому спілкуванню у гуманітарному вузі
за авторством: Гайдамака, Г.Г.
Опубліковано: (2004) -
До питань впровадження ділової риторики у процесі навчання професійному спілкуванню
за авторством: Гайдамака, Г.Г.
Опубліковано: (2003)