Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения.
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2004 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-74255 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-742552015-01-20T03:02:01Z Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу Смирнова, Т.В. Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения. У статті характеризуються недовільна увага реципієнта рекламного тексту та засоби, які слід застосовувати автору текстів для її привернення. The article characterizes involuntary attention of a recipient of an advertising text and means which the author of these texts needs to use for its attraction. 2004 Article Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития |
spellingShingle |
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития Смирнова, Т.В. Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу Культура народов Причерноморья |
description |
В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения. |
format |
Article |
author |
Смирнова, Т.В. |
author_facet |
Смирнова, Т.В. |
author_sort |
Смирнова, Т.В. |
title |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу |
title_short |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу |
title_full |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу |
title_fullStr |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу |
title_full_unstemmed |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу |
title_sort |
недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2004 |
topic_facet |
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255 |
citation_txt |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT smirnovatv nedovílʹnauvagaâkvidpsihíčnoídíâlʹnostíodinízkomuníkativnihmehanízmívstvorennâreklamnogoímídžu |
first_indexed |
2023-10-18T19:06:51Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:06:51Z |
_version_ |
1796146040652431360 |