Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу

В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2004
Автор: Смирнова, Т.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2004
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-74255
record_format dspace
spelling irk-123456789-742552015-01-20T03:02:01Z Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу Смирнова, Т.В. Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения. У статті характеризуються недовільна увага реципієнта рекламного тексту та засоби, які слід застосовувати автору текстів для її привернення. The article characterizes involuntary attention of a recipient of an advertising text and means which the author of these texts needs to use for its attraction. 2004 Article Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
spellingShingle Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
Смирнова, Т.В.
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
Культура народов Причерноморья
description В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения.
format Article
author Смирнова, Т.В.
author_facet Смирнова, Т.В.
author_sort Смирнова, Т.В.
title Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
title_short Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
title_full Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
title_fullStr Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
title_full_unstemmed Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
title_sort недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2004
topic_facet Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255
citation_txt Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT smirnovatv nedovílʹnauvagaâkvidpsihíčnoídíâlʹnostíodinízkomuníkativnihmehanízmívstvorennâreklamnogoímídžu
first_indexed 2023-10-18T19:06:51Z
last_indexed 2023-10-18T19:06:51Z
_version_ 1796146040652431360