Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни

В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2003
Автор: Адоньев, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2003
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-74314
record_format dspace
spelling irk-123456789-743142015-01-21T03:03:05Z Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни Адоньев, В.А. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы. In the article there has been examined modern state of marketing processes in power engineering of Ukraine’s southern regions, main directions of marketing system optimization have been substantiated. 2003 Article Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Адоньев, В.А.
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
Культура народов Причерноморья
description В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы.
format Article
author Адоньев, В.А.
author_facet Адоньев, В.А.
author_sort Адоньев, В.А.
title Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
title_short Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
title_full Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
title_fullStr Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
title_full_unstemmed Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
title_sort основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2003
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314
citation_txt Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT adonʹevva osnovnínaprâmirozvitkumarketinguvenergeticíoblastejpívdnâkraíni
first_indexed 2023-10-18T19:06:59Z
last_indexed 2023-10-18T19:06:59Z
_version_ 1796146045870145536