Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни
В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы....
Збережено в:
Дата: | 2003 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2003
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-74314 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-743142015-01-21T03:03:05Z Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни Адоньев, В.А. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы. In the article there has been examined modern state of marketing processes in power engineering of Ukraine’s southern regions, main directions of marketing system optimization have been substantiated. 2003 Article Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Адоньев, В.А. Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни Культура народов Причерноморья |
description |
В статье проанализировано современное состояние маркетинговых процессов в энергетике областей юга Украины, обоснованы основные направления оптимизации маркетинговой системы. |
format |
Article |
author |
Адоньев, В.А. |
author_facet |
Адоньев, В.А. |
author_sort |
Адоньев, В.А. |
title |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни |
title_short |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни |
title_full |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни |
title_fullStr |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни |
title_full_unstemmed |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни |
title_sort |
основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2003 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74314 |
citation_txt |
Основні напрями розвитку маркетингу в енергетиці областей півдня країни / В.А. Адоньев // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 38. — С. 23-25. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT adonʹevva osnovnínaprâmirozvitkumarketinguvenergeticíoblastejpívdnâkraíni |
first_indexed |
2023-10-18T19:06:59Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:06:59Z |
_version_ |
1796146045870145536 |