Дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти
В статті йдеться про дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти. Автор обгрунтовує необхідність впровадження диференційованого підходу до навчання іноземної мови як ефективного засобу здійснення індивідуального підходу до організації навчальної діяльності студент...
Збережено в:
Дата: | 2004 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74391 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти / Л.В. Шерстюк // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 50. — С. 119-121. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |