Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе

Дослідження психофізіологічних особливостей 45 студентів 2 курсу медичного університету в процесі їх адаптації до навчального процесу дозволило виділити 4 підгрупи студентів, які статистично значимо відрізнялися за 15 психофізіологічними показниками. Середні значення показників у 58% студентів усі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Овсянникова, Н.М.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Таврический медико-биологический вестник
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75332
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе / Н.М. Овсянникова // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 3, ч. 3 (63). — С. 92-95. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-75332
record_format dspace
spelling irk-123456789-753322015-01-29T03:02:27Z Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе Овсянникова, Н.М. Оригинальные статьи Дослідження психофізіологічних особливостей 45 студентів 2 курсу медичного університету в процесі їх адаптації до навчального процесу дозволило виділити 4 підгрупи студентів, які статистично значимо відрізнялися за 15 психофізіологічними показниками. Середні значення показників у 58% студентів усієї групи були нижче вікових психофізіологічних норм, що свідчило про незадовільну адаптацію. 40% студентів (n = 18) були задовільно адаптовані до навчального процесу, маючи достатні характеристики мотивації, працездатності і запам’ятовування. A study of psychophysiological characteristics of 45 second-year students of the Medical University and their adaptation to training process was carried out. The students were divided into four subgroups having distinctions in 15 psychophysiological indicators at the level of statistical significance p<0.05. The mean values of 58% of students of the entire group were below the age psychophysiological norms, indicating unsatisfactory adaptation. 40% of students (n = 18) were satisfactorily adapted to the training process, having sufficient characteristics of motivation, work and memory capacities. 2013 Article Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе / Н.М. Овсянникова // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 3, ч. 3 (63). — С. 92-95. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. 2070-8092 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75332 612.821.7+612.017-37-057.875 ru Таврический медико-биологический вестник Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Оригинальные статьи
Оригинальные статьи
spellingShingle Оригинальные статьи
Оригинальные статьи
Овсянникова, Н.М.
Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
Таврический медико-биологический вестник
description Дослідження психофізіологічних особливостей 45 студентів 2 курсу медичного університету в процесі їх адаптації до навчального процесу дозволило виділити 4 підгрупи студентів, які статистично значимо відрізнялися за 15 психофізіологічними показниками. Середні значення показників у 58% студентів усієї групи були нижче вікових психофізіологічних норм, що свідчило про незадовільну адаптацію. 40% студентів (n = 18) були задовільно адаптовані до навчального процесу, маючи достатні характеристики мотивації, працездатності і запам’ятовування.
format Article
author Овсянникова, Н.М.
author_facet Овсянникова, Н.М.
author_sort Овсянникова, Н.М.
title Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
title_short Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
title_full Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
title_fullStr Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
title_full_unstemmed Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
title_sort анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Оригинальные статьи
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75332
citation_txt Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе / Н.М. Овсянникова // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 3, ч. 3 (63). — С. 92-95. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.
series Таврический медико-биологический вестник
work_keys_str_mv AT ovsânnikovanm analizosobennostejpsihofiziologičeskihpokazatelejustudentovvprocesseadaptaciikučebnomuprocessuvvuze
first_indexed 2023-10-18T19:09:19Z
last_indexed 2023-10-18T19:09:19Z
_version_ 1796146149970673664