Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе
Дослідження психофізіологічних особливостей 45 студентів 2 курсу медичного університету в процесі їх адаптації до навчального процесу дозволило виділити 4 підгрупи студентів, які статистично значимо відрізнялися за 15 психофізіологічними показниками. Середні значення показників у 58% студентів усі...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Таврический медико-биологический вестник |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75332 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе / Н.М. Овсянникова // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 3, ч. 3 (63). — С. 92-95. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-75332 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-753322015-01-29T03:02:27Z Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе Овсянникова, Н.М. Оригинальные статьи Дослідження психофізіологічних особливостей 45 студентів 2 курсу медичного університету в процесі їх адаптації до навчального процесу дозволило виділити 4 підгрупи студентів, які статистично значимо відрізнялися за 15 психофізіологічними показниками. Середні значення показників у 58% студентів усієї групи були нижче вікових психофізіологічних норм, що свідчило про незадовільну адаптацію. 40% студентів (n = 18) були задовільно адаптовані до навчального процесу, маючи достатні характеристики мотивації, працездатності і запам’ятовування. A study of psychophysiological characteristics of 45 second-year students of the Medical University and their adaptation to training process was carried out. The students were divided into four subgroups having distinctions in 15 psychophysiological indicators at the level of statistical significance p<0.05. The mean values of 58% of students of the entire group were below the age psychophysiological norms, indicating unsatisfactory adaptation. 40% of students (n = 18) were satisfactorily adapted to the training process, having sufficient characteristics of motivation, work and memory capacities. 2013 Article Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе / Н.М. Овсянникова // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 3, ч. 3 (63). — С. 92-95. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. 2070-8092 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75332 612.821.7+612.017-37-057.875 ru Таврический медико-биологический вестник Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Оригинальные статьи Оригинальные статьи |
spellingShingle |
Оригинальные статьи Оригинальные статьи Овсянникова, Н.М. Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе Таврический медико-биологический вестник |
description |
Дослідження психофізіологічних особливостей 45 студентів 2 курсу медичного університету в процесі
їх адаптації до навчального процесу дозволило виділити 4 підгрупи студентів, які статистично значимо
відрізнялися за 15 психофізіологічними показниками. Середні значення показників у 58% студентів усієї
групи були нижче вікових психофізіологічних норм, що свідчило про незадовільну адаптацію. 40% студентів
(n = 18) були задовільно адаптовані до навчального процесу, маючи достатні характеристики мотивації,
працездатності і запам’ятовування. |
format |
Article |
author |
Овсянникова, Н.М. |
author_facet |
Овсянникова, Н.М. |
author_sort |
Овсянникова, Н.М. |
title |
Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе |
title_short |
Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе |
title_full |
Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе |
title_fullStr |
Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе |
title_full_unstemmed |
Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе |
title_sort |
анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Оригинальные статьи |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75332 |
citation_txt |
Анализ особенностей психофизиологических показателей у студентов в процессе адаптации к учебному процессу в вузе / Н.М. Овсянникова // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 3, ч. 3 (63). — С. 92-95. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
series |
Таврический медико-биологический вестник |
work_keys_str_mv |
AT ovsânnikovanm analizosobennostejpsihofiziologičeskihpokazatelejustudentovvprocesseadaptaciikučebnomuprocessuvvuze |
first_indexed |
2023-10-18T19:09:19Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:09:19Z |
_version_ |
1796146149970673664 |