Реклама як штучна метафорична модель світу
Збережено в:
Дата: | 2002 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2002
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75575 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Реклама як штучна метафорична модель світу / Н.О. Панкова // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 32. — С. 304-305. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-75575 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-755752015-02-01T03:01:49Z Реклама як штучна метафорична модель світу Панкова, Н.О. Екологічна семантика. Мова засобів масової інформації 2002 Article Реклама як штучна метафорична модель світу / Н.О. Панкова // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 32. — С. 304-305. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75575 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Екологічна семантика. Мова засобів масової інформації Екологічна семантика. Мова засобів масової інформації |
spellingShingle |
Екологічна семантика. Мова засобів масової інформації Екологічна семантика. Мова засобів масової інформації Панкова, Н.О. Реклама як штучна метафорична модель світу Культура народов Причерноморья |
format |
Article |
author |
Панкова, Н.О. |
author_facet |
Панкова, Н.О. |
author_sort |
Панкова, Н.О. |
title |
Реклама як штучна метафорична модель світу |
title_short |
Реклама як штучна метафорична модель світу |
title_full |
Реклама як штучна метафорична модель світу |
title_fullStr |
Реклама як штучна метафорична модель світу |
title_full_unstemmed |
Реклама як штучна метафорична модель світу |
title_sort |
реклама як штучна метафорична модель світу |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2002 |
topic_facet |
Екологічна семантика. Мова засобів масової інформації |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/75575 |
citation_txt |
Реклама як штучна метафорична модель світу / Н.О. Панкова // Культура народов Причерноморья. — 2002. — № 32. — С. 304-305. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT pankovano reklamaâkštučnametaforičnamodelʹsvítu |
first_indexed |
2023-10-18T19:09:53Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:09:53Z |
_version_ |
1796146175231918080 |