Методичні основи управління обсягами комерційної діяльності туристичних підприємств

Метою даної статті є висвітлення методичних підходів до управління комерційною діяльністю туристичних підприємств на основі загальних методичних прийомів і принципів, специфіки господарсько-фінансової діяльності підприємств туристичної галузі, кваліфікаційних вимог до персоналу в ній....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2003
Автор: Ткаченко, Т.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2003
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76302
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методичні основи управління обсягами комерційної діяльності туристичних підприємств / Т.І. Ткаченко // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 46. — С. 71-83. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Метою даної статті є висвітлення методичних підходів до управління комерційною діяльністю туристичних підприємств на основі загальних методичних прийомів і принципів, специфіки господарсько-фінансової діяльності підприємств туристичної галузі, кваліфікаційних вимог до персоналу в ній.