Роль симуляционного обучения в подготовке врачей акушеров-гинекологов
Реалізація пріоритетних національних проектів в області охорони здоров’я в Росії, реформування та модернізація сектору показали особливо гостро проблему професійної підготовки медичних працівників. Перед російськими працівниками охорони здоров’я неминуче відкривається шлях симуляційного навчання. У...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Таврический медико-биологический вестник |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/76656 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Роль симуляционного обучения в подготовке врачей акушеров-гинекологов / А.И. Малышкина, И.А. Панова, С.С. Манис // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 2, ч. 1 (62). — С. 137-138. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Реалізація пріоритетних національних проектів в області охорони здоров’я в Росії, реформування та модернізація сектору показали особливо гостро проблему професійної підготовки медичних працівників. Перед російськими працівниками охорони здоров’я неминуче відкривається шлях симуляційного навчання. У листопаді 2011 року відкрито центр симуляційного навчання акушерів-гінекологів з удосконаленням лікарів за циклом «Клінічне акушерство» (практичний курс з симуляційними платформами, з імітаторами пологів), який містить чотири теми: базові принципи вагітності та пологів, ускладнені пологи і невідкладна акушерська допомога у надзвичайних ситуаціях; акушерські операції. Цикли містять вивчення теоретичного матеріалу і навчання на манекенах. Навчальний центр робить позитивний вплив як на рівень теоретичних знань, так і на якість навичок. |
---|