2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-77159%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-77159%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку

Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Холод, С.Б., Грушевський, С.В., Куянова, О.Ю.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Series:Вісник економічної науки України
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного розвитку на основі реалізації продукції, що випускається. Доведено, що синхронизатором багатьох індивідуальних конфліктів стає концентрація зусиль щодо переміщення центру уваги із виробництва, де він до цього часу знаходився, у сферу маркетингу і фінансів, що дозволяє уникнути економічної кризової ситуації.