2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-77159%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-77159%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:04:30-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного...
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Series: | Вісник економічної науки України |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного розвитку на основі реалізації продукції, що випускається. Доведено, що синхронизатором багатьох індивідуальних конфліктів стає концентрація зусиль щодо переміщення центру уваги із виробництва, де він до цього часу знаходився, у сферу маркетингу і фінансів, що дозволяє уникнути економічної кризової ситуації. |
---|