Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку / С.Б. Холод, С.В. Грушевський , О.Ю. Куянова // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 163–165. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-77159 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-771592015-02-23T03:02:20Z Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку Холод, С.Б. Грушевський, С.В. Куянова, О.Ю. Наукові статті Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного розвитку на основі реалізації продукції, що випускається. Доведено, що синхронизатором багатьох індивідуальних конфліктів стає концентрація зусиль щодо переміщення центру уваги із виробництва, де він до цього часу знаходився, у сферу маркетингу і фінансів, що дозволяє уникнути економічної кризової ситуації. Обоснованы два подхода к взаимосвязям производственно-экономических функций предприятия, маркетинговых исследований и реализации выпускаемой продукции в разрезе прогнозного проекта стратегического развития. Сформулированы три подхода маркетинговой трансформации процессов управления прогнозами стратегического развития на основе реализации выпускаемой продукции. Доказано, что синхронизатором многих индивидуальных конфликтов становится концентрация усилий по перемещению центра внимания с производства, где он до этого времени находился, в сферу маркетинга и финансов, что позволяет избежать экономической кризисной ситуации. Two approaches are justified interdependence of production and economic functions of the enterprise, market research and sales of products in the context of the forecast project development strategies. Disclosed three approaches marketing transformation processes management outlook strategic development through the implementation of our products. Proved that the synchronizer effort of moving the center of attention of industry where he was before that time, the scope of marketing and finance, avoiding economic crisis. 2014 Article Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку / С.Б. Холод, С.В. Грушевський , О.Ю. Куянова // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 163–165. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Холод, С.Б. Грушевський, С.В. Куянова, О.Ю. Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку Вісник економічної науки України |
description |
Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного розвитку на основі реалізації продукції, що випускається. Доведено, що синхронизатором багатьох індивідуальних конфліктів стає концентрація зусиль щодо переміщення центру уваги із виробництва, де він до цього часу знаходився, у сферу маркетингу і фінансів, що дозволяє уникнути економічної кризової ситуації. |
format |
Article |
author |
Холод, С.Б. Грушевський, С.В. Куянова, О.Ю. |
author_facet |
Холод, С.Б. Грушевський, С.В. Куянова, О.Ю. |
author_sort |
Холод, С.Б. |
title |
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку |
title_short |
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку |
title_full |
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку |
title_fullStr |
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку |
title_full_unstemmed |
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку |
title_sort |
удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159 |
citation_txt |
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку / С.Б. Холод, С.В. Грушевський , О.Ю. Куянова // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 163–165. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT holodsb udoskonalennâstrukturipídpriêmstvaísistemiupravlínnâŝodorealízacíístrategíírozvitku AT gruševsʹkijsv udoskonalennâstrukturipídpriêmstvaísistemiupravlínnâŝodorealízacíístrategíírozvitku AT kuânovaoû udoskonalennâstrukturipídpriêmstvaísistemiupravlínnâŝodorealízacíístrategíírozvitku |
first_indexed |
2023-10-18T19:13:37Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:13:37Z |
_version_ |
1796146340279877632 |