Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку

Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Холод, С.Б., Грушевський, С.В., Куянова, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку / С.Б. Холод, С.В. Грушевський , О.Ю. Куянова // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 163–165. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-77159
record_format dspace
spelling irk-123456789-771592015-02-23T03:02:20Z Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку Холод, С.Б. Грушевський, С.В. Куянова, О.Ю. Наукові статті Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного розвитку на основі реалізації продукції, що випускається. Доведено, що синхронизатором багатьох індивідуальних конфліктів стає концентрація зусиль щодо переміщення центру уваги із виробництва, де він до цього часу знаходився, у сферу маркетингу і фінансів, що дозволяє уникнути економічної кризової ситуації. Обоснованы два подхода к взаимосвязям производственно-экономических функций предприятия, маркетинговых исследований и реализации выпускаемой продукции в разрезе прогнозного проекта стратегического развития. Сформулированы три подхода маркетинговой трансформации процессов управления прогнозами стратегического развития на основе реализации выпускаемой продукции. Доказано, что синхронизатором многих индивидуальных конфликтов становится концентрация усилий по перемещению центра внимания с производства, где он до этого времени находился, в сферу маркетинга и финансов, что позволяет избежать экономической кризисной ситуации. Two approaches are justified interdependence of production and economic functions of the enterprise, market research and sales of products in the context of the forecast project development strategies. Disclosed three approaches marketing transformation processes management outlook strategic development through the implementation of our products. Proved that the synchronizer effort of moving the center of attention of industry where he was before that time, the scope of marketing and finance, avoiding economic crisis. 2014 Article Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку / С.Б. Холод, С.В. Грушевський , О.Ю. Куянова // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 163–165. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Холод, С.Б.
Грушевський, С.В.
Куянова, О.Ю.
Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
Вісник економічної науки України
description Обґрунтовано два підходи до взаємозв’язків виробничо-економічних функцій підприємства, маркетингових досліджень і реалізації вироблюваної продукції в розрізі прогнозного проекту стратегічного розвитку. Сформульовано три підходи маркетингової трансформації процесів управління прогнозами стратегічного розвитку на основі реалізації продукції, що випускається. Доведено, що синхронизатором багатьох індивідуальних конфліктів стає концентрація зусиль щодо переміщення центру уваги із виробництва, де він до цього часу знаходився, у сферу маркетингу і фінансів, що дозволяє уникнути економічної кризової ситуації.
format Article
author Холод, С.Б.
Грушевський, С.В.
Куянова, О.Ю.
author_facet Холод, С.Б.
Грушевський, С.В.
Куянова, О.Ю.
author_sort Холод, С.Б.
title Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
title_short Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
title_full Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
title_fullStr Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
title_full_unstemmed Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
title_sort удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2014
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77159
citation_txt Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку / С.Б. Холод, С.В. Грушевський , О.Ю. Куянова // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 163–165. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT holodsb udoskonalennâstrukturipídpriêmstvaísistemiupravlínnâŝodorealízacíístrategíírozvitku
AT gruševsʹkijsv udoskonalennâstrukturipídpriêmstvaísistemiupravlínnâŝodorealízacíístrategíírozvitku
AT kuânovaoû udoskonalennâstrukturipídpriêmstvaísistemiupravlínnâŝodorealízacíístrategíírozvitku
first_indexed 2023-10-18T19:13:37Z
last_indexed 2023-10-18T19:13:37Z
_version_ 1796146340279877632