Суб’єктивні чинники переходу об'єкту педагогічного впливу у вищій школі в суб'єкт освітнього процесу
Збережено в:
Видавець: | Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
---|---|
Дата: | 2009 |
Автор: | Фаріна, Я.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2009
|
Назва видання: | Мультиверсум. Філософський альманах |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77307 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Суб’єктивні чинники переходу об'єкту педагогічного впливу у вищій школі в суб'єкт освітнього процесу / Я.О. Фаріна // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2009. — Вип. 77. — С. 233-239. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Суб’єктивні анотації
Опубліковано: (2008) -
Об'єктивні та суб'єктивні чинники правопорушень
за авторством: Штанько, А.О.
Опубліковано: (2009) -
Суб'єктивні підстави події в просторі інформації
за авторством: Кравцов, Ю.С.
Опубліковано: (2008) -
Матеріальне становище населення України: суб’єктивні та об’єктивні оцінки
за авторством: Осипова, І.І.
Опубліковано: (2005) -
Польська історіографія 1989–2009 рр.: дуже суб’єктивні підсумки
за авторством: Вісліч, Т.
Опубліковано: (2013)