Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі

Статтю присвячено дослідженню інновацій лінгвістичного та екст- ралінгвістичного характеру, які наявні в сучасному українському рекламному дискурсі. Наголошено на перевазі корелятивного функціонування зазначених інновацій у рекламних текстах....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Кутуза, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77485
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі / Н.В. Кутуза // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 98-100. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-77485
record_format dspace
spelling irk-123456789-774852015-03-02T03:01:44Z Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі Кутуза, Н.В. Язык и стиль СМИ Статтю присвячено дослідженню інновацій лінгвістичного та екст- ралінгвістичного характеру, які наявні в сучасному українському рекламному дискурсі. Наголошено на перевазі корелятивного функціонування зазначених інновацій у рекламних текстах. Статья посвящена исследованию инноваций лингвистического и экстралин- гвистического характера, которые существуют в современном украинском рек- ламном дискурсе. Акцентировано внимание на доминировании коррелятивного функционирования указанных инноваций в рекламных текстах. The article is devoted to examining the linguistic and extralinguistic type innovations present in the modern Ukrainian advertisement discourse. At the same moment, dominance of these innovations' correlation in advertisement texts is emphasized. 2007 Article Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі / Н.В. Кутуза // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 98-100. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77485 811.161.2'373.45:659.127 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Язык и стиль СМИ
Язык и стиль СМИ
spellingShingle Язык и стиль СМИ
Язык и стиль СМИ
Кутуза, Н.В.
Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі
Культура народов Причерноморья
description Статтю присвячено дослідженню інновацій лінгвістичного та екст- ралінгвістичного характеру, які наявні в сучасному українському рекламному дискурсі. Наголошено на перевазі корелятивного функціонування зазначених інновацій у рекламних текстах.
format Article
author Кутуза, Н.В.
author_facet Кутуза, Н.В.
author_sort Кутуза, Н.В.
title Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі
title_short Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі
title_full Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі
title_fullStr Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі
title_full_unstemmed Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі
title_sort лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Язык и стиль СМИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77485
citation_txt Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації в рекламному дискурсі / Н.В. Кутуза // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 98-100. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT kutuzanv língvístičnítaekstralíngvístičníínnovacíívreklamnomudiskursí
first_indexed 2023-10-18T19:14:18Z
last_indexed 2023-10-18T19:14:18Z
_version_ 1796146372112547840