Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ

Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые прин...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Войтович, Н.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2007
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77495
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-77495
record_format dspace
spelling irk-123456789-774952015-03-02T03:01:52Z Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ Войтович, Н.О. Этика журналиста и правовые вопросы СМИ Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые принимают участие в предвыборной агитации, - доносить достоверную информацию к электорату и не нарушать этических норм политической рекламы. Проблема етичних норм політичної реклами в українських ЗМІ с практично не розробленою і малодослідженою. Негативний вплив на громадськість у недотриманні етичних норм вжурналістиці особливо яскраво помітний під час передвиборних кампаній. Основне завдання ЗМІ, які беруть участь у передвиборній агітації, - доносити достовірну інформацію до електорату та не порушувати етичних норм політичної реклами. Problem of ethics norms of the political advertising in Ukrainian MASS-MEDIA is practically not developed and little probed. Negative influence on public in a failure to observe of ethics norms in journalism especially brightly noticeable during electioneerings. Basic task MASS-MEDIA which take part in pre-election agitation - to report reliable information to the electorate and not violate the ethics norms of the political advertising. 2007 Article Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77495 070 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Этика журналиста и правовые вопросы СМИ
Этика журналиста и правовые вопросы СМИ
spellingShingle Этика журналиста и правовые вопросы СМИ
Этика журналиста и правовые вопросы СМИ
Войтович, Н.О.
Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
Культура народов Причерноморья
description Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые принимают участие в предвыборной агитации, - доносить достоверную информацию к электорату и не нарушать этических норм политической рекламы.
format Article
author Войтович, Н.О.
author_facet Войтович, Н.О.
author_sort Войтович, Н.О.
title Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
title_short Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
title_full Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
title_fullStr Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
title_full_unstemmed Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
title_sort етичні норми політичної реклами та їх особливості в змі
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2007
topic_facet Этика журналиста и правовые вопросы СМИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77495
citation_txt Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT vojtovično etičnínormipolítičnoíreklamitaíhosoblivostívzmí
first_indexed 2023-10-18T19:14:20Z
last_indexed 2023-10-18T19:14:20Z
_version_ 1796146373173706752