Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ
Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые прин...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Войтович, Н.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77495 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
ЗМІ та влада: право на інформацію
за авторством: Приступенко, Т.О.
Опубліковано: (2007) -
Етичні категорії волі та свободи вибору в сучасній українській пресі
за авторством: Василенко, М.К.
Опубліковано: (2007) -
Етичні складові інформаційної діяльності компанії у процесі виробництва товарівта послуг
за авторством: Харченко, Н.В.
Опубліковано: (2007) -
Етичний аспект професійних стандартів української та зарубіжної журналістики
за авторством: Сенюк, А.С.
Опубліковано: (2007) -
Свідоме й несвідоме авторство в журналістиці: акценти і проблеми
за авторством: Чубур, В.В.
Опубліковано: (2007)