Імідж друкованого видання: структура та засоби формування
У статті розглядаються структура, та засоби формування іміджу друкованого видання. Зазначається, що позитивний, імідж дозволяє періодичному ЗМІ виокремитися з-поміж інших видань, скласти достойну конкуренцію аудіовізуальним та мережаним мас-медіа, а також знайти свою інформаційну нішу....
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автори: | Березенко, В.В., Савченко, Л.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77521 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Імідж друкованого видання: структура та засоби формування / В.В. Березенко, Л.В. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 220-222. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Інтегруючі чинники формування ідіостилю газети
за авторством: Глушкова, Т.В.
Опубліковано: (2007) -
Теоретичні та історичні передумови дослідження і формування цілісного образу Криму в інформаційному просторі
за авторством: Кондратська, В.Л.
Опубліковано: (2007) -
Формирование социального мифа в информационном пространстве Крыма
за авторством: Валеева, Л.В., та інші
Опубліковано: (2007) -
Роль газети „Къырым" в національному відродженні кримськотатарського народу
за авторством: Яблоновська, Н.В.
Опубліковано: (2007) -
Вивчення регіональної преси як джерело історичного досвіду (на матеріалі періодичних видань Донбасу)
за авторством: Акіншина, І.М.
Опубліковано: (2007)