Моделювання навчальної предметної області

Розглянуто п’ятикомпонентну предметну модель студента з дисципліни «Вища математика», що викладається студентам економічних та інженерних спеціальностей. На прикладі розділу «Лінійна алгебра» детально описано тематичну, функціональну, операційну, семантичну і процедурну компоненти моделі. Наведено...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Євсеєва, О.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7795
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Моделювання навчальної предметної області / О.Г. Євсеєва // Штучний інтелект. — 2009. — № 1. — С. 79-86. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Розглянуто п’ятикомпонентну предметну модель студента з дисципліни «Вища математика», що викладається студентам економічних та інженерних спеціальностей. На прикладі розділу «Лінійна алгебра» детально описано тематичну, функціональну, операційну, семантичну і процедурну компоненти моделі. Наведено структуру, принципи побудови та фрагмент семантичного конспекту з теми «Алгебра матриць».