Institutional aspects of implementing the law of Ukraine "On ports"

Морські порти як прикінцеві пункти пропуску та відправки величезної кількості товарів, використовуються сьогодні у нас недостатньо ефективно. Однією з головних причин цього є законодавчо збережений ще за радянських часів за портовим господарством статус виключно державної власності на засоби виробн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Nіkulіn, S.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Економічні інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/79621
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Institutional aspects of implementing the law of Ukraine "On ports" / S. Nіkulіn // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 56. — С. 15-27. — Бібліогр.: 5 назв. — англ.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Морські порти як прикінцеві пункти пропуску та відправки величезної кількості товарів, використовуються сьогодні у нас недостатньо ефективно. Однією з головних причин цього є законодавчо збережений ще за радянських часів за портовим господарством статус виключно державної власності на засоби виробництва. В той же час, фактично, в країні вже функціонує величезна кількість підприємств які займаються портовою перевалкою вантажів, тобто стивідорних компаній, які де-факто і де-юре є приватними. Виправити ситуацію, що склалася може спеціальний законодавчий акт – «Закон про порти». Проблема є у тому, яким, перш за все економічним критеріям він повинен відповідати.