Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань

У статті розглянуто запропоновану технологію побудови навчального процесу в адаптивній системі дистанційного навчання і контролю знань. Технологія базується на використанні математичного апарату нечітких множин та теорії матриць і дозволяє забезпечити автоматичне формування індивідуального навчал...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Федорук, П.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8121
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань / П.І. Федорук // Штучний інтелект. — 2009. — № 3. — С. 352-355. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-8121
record_format dspace
spelling irk-123456789-81212010-05-05T12:01:17Z Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань Федорук, П.І. Обучающие и экспертные системы У статті розглянуто запропоновану технологію побудови навчального процесу в адаптивній системі дистанційного навчання і контролю знань. Технологія базується на використанні математичного апарату нечітких множин та теорії матриць і дозволяє забезпечити автоматичне формування індивідуального навчального матеріалу з врахуванням індивідуальних особливостей, навичок і здібностей студента, визначення моменту його готовності до переходу на більш складний рівень матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування. В статье рассматривается предложенная технология построения учебного процесса в адаптивных системах дистанционного обучения и контроля знаний. Технология базируется на использовании аппарата нечётких множеств и теории матриц и позволяет обеспечить автоматическое формирование индивидуального учебного материала с учётом индивидуальных особенностей, навыков и способностей студентов, определения момента его готовности для перехода на более сложный уровень материала, отображения взаимосвязей между разнообразными показателями функционирования, качеством выполненных заданий и результатом тестирования. The article deals with the proposed technology of the learning process construction in the adaptive system of distance training and knowledge control. The proposed technology is based on the use of mathematical apparatus of fuzzy sets and theory of matrices and makes it possible to secure automatic formation of individual training material taking into consideration students’ individual peculiarities, skills, and abilities; determination of a student’s readiness to pass to a more difficult level; representation of interconnections between various indices of functioning, quality of task performance and test results. 2009 Article Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань / П.І. Федорук // Штучний інтелект. — 2009. — № 3. — С. 352-355. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8121 519.682.5 uk Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Обучающие и экспертные системы
Обучающие и экспертные системы
spellingShingle Обучающие и экспертные системы
Обучающие и экспертные системы
Федорук, П.І.
Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
description У статті розглянуто запропоновану технологію побудови навчального процесу в адаптивній системі дистанційного навчання і контролю знань. Технологія базується на використанні математичного апарату нечітких множин та теорії матриць і дозволяє забезпечити автоматичне формування індивідуального навчального матеріалу з врахуванням індивідуальних особливостей, навичок і здібностей студента, визначення моменту його готовності до переходу на більш складний рівень матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування.
format Article
author Федорук, П.І.
author_facet Федорук, П.І.
author_sort Федорук, П.І.
title Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
title_short Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
title_full Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
title_fullStr Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
title_full_unstemmed Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
title_sort технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2009
topic_facet Обучающие и экспертные системы
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8121
citation_txt Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань / П.І. Федорук // Штучний інтелект. — 2009. — № 3. — С. 352-355. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT fedorukpí tehnologíâpobudovinavčalʹnogoprocesuvadaptivnihsistemahdistancíjnogonavčannâtakontrolûznanʹ
first_indexed 2023-10-18T16:39:07Z
last_indexed 2023-10-18T16:39:07Z
_version_ 1796139536352280576