Методологія розробки моделі екстракції об’єктів навчання в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань
У статті запропоновано підхід до проектування функції пристосованості в інтерактивному режимі на основі моделейекстракції об’єктів навчання за допомогою системи дистанційного навчання та контролю знань студентами з адаптацією доїхньої підготовки та інших особливостей. Крім того, запропонована методо...
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автор: | Федорук, П.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/816 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методологія розробки моделі екстракції об’єктів навчання в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань /Федорук П.І. // Математичні машини і системи. -2007. -№ 1. -С. 122 - 128. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Технологія розробки навчального модуля в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань
за авторством: Федорук, П.І.
Опубліковано: (2005) -
Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань
за авторством: Федорук, П.І.
Опубліковано: (2006) -
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
за авторством: Федорук, П.І.
Опубліковано: (2006) -
Адаптивні тести: статистичні методи обробки результатів тестового контролю знань
за авторством: Федорук, П.І.
Опубліковано: (2007) -
Основи використання методу "Спектр знань" у дистанційному навчанні
за авторством: Федорук, П.І., та інші
Опубліковано: (2011)