Маркетинговий підхід в управлінні підприємством

Вирішення проблем розвитку промислового виробництва в Україні пов’язано в першу чергу зі змінами структури виробництва продукції по вимогам ринку. Розвиток ринкових відносин зумовлює необхідність удосконалення методів і підходів до управління підприємством в сучасних умовах, що підтверджує необхідні...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Єрьоменко, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8244
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В.В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України — 2008. — № 2(14). — С. 48-52. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-8244
record_format dspace
spelling irk-123456789-82442010-05-21T12:01:32Z Маркетинговий підхід в управлінні підприємством Єрьоменко, В.В. Наукові статті Вирішення проблем розвитку промислового виробництва в Україні пов’язано в першу чергу зі змінами структури виробництва продукції по вимогам ринку. Розвиток ринкових відносин зумовлює необхідність удосконалення методів і підходів до управління підприємством в сучасних умовах, що підтверджує необхідність застосування маркетингу в управлінській діяльності промислових підприємств. Решение проблем развития промышленного производства в Украине связано в первую очередь с изменениями структуры производства продукции по требованиям рынка. Развитие рыночных отношений предопределяет необходимость усовершенствования методов и подходов к управлению предприятием в современных условиях, что подтверждает необходимость применения маркетинга в управленческой деятельности промышленных предприятий. The decision of problems of development of industrial production in Ukraine is related above all things to the changes of pattern of production of goods for to the requirements of market. Development of market relations predetermines the necessity of improvement of methods and going near a management an enterprise in modern terms, that confirms the necessity of application of marketing for administrative activity of industrial enterprises. economy, market, methodology criteria. 2008 Article Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В.В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України — 2008. — № 2(14). — С. 48-52. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8244 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Єрьоменко, В.В.
Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
description Вирішення проблем розвитку промислового виробництва в Україні пов’язано в першу чергу зі змінами структури виробництва продукції по вимогам ринку. Розвиток ринкових відносин зумовлює необхідність удосконалення методів і підходів до управління підприємством в сучасних умовах, що підтверджує необхідність застосування маркетингу в управлінській діяльності промислових підприємств.
format Article
author Єрьоменко, В.В.
author_facet Єрьоменко, В.В.
author_sort Єрьоменко, В.В.
title Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
title_short Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
title_full Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
title_fullStr Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
title_full_unstemmed Маркетинговий підхід в управлінні підприємством
title_sort маркетинговий підхід в управлінні підприємством
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2008
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8244
citation_txt Маркетинговий підхід в управлінні підприємством / В.В. Єрьоменко // Вісник економічної науки України — 2008. — № 2(14). — С. 48-52. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT êrʹomenkovv marketingovijpídhídvupravlínnípídpriêmstvom
first_indexed 2023-10-18T16:39:25Z
last_indexed 2023-10-18T16:39:25Z
_version_ 1796139548901638144