Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання

Разработана и описана система адаптивного дистанционного обучения EduPRO. Предложенные технологические решения предоставляют возможность сформировать индивидуальную структуру учебного материала, что позволяет реализовать значительные возможности адаптации к начальному уровню знаний, навыков и способ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Федорук, П.І., Масловський, С.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Russian
Опубліковано: Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України 2009
Назва видання:Управляющие системы и машины
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82747
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 4. — С. 84–93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр., рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-82747
record_format dspace
spelling irk-123456789-827472018-04-07T22:57:08Z Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання Федорук, П.І. Масловський, С.М. Информационные и коммуникационные среды Разработана и описана система адаптивного дистанционного обучения EduPRO. Предложенные технологические решения предоставляют возможность сформировать индивидуальную структуру учебного материала, что позволяет реализовать значительные возможности адаптации к начальному уровню знаний, навыков и способностей студентов, определения момента их готовности для перехода к более сложному материалу, отображение взаимосвязей между различными показателями функционирования, качеством выполненных заданий и результатом тестирования. The EduPRO adaptive distance learning system is developed and described. The suggested technological decisions give the possibility to form an individual structure of the learning material that permits of realizing great possibilities of the adaptation to the initial knowledge level, skills and abilities of students, the identification of the moment of their readiness for the transition to a more complicated material, to the reflection of interrelations between different functioning indices, the quality of the fulfilled tasks and a result of the testing. Розроблено і описано систему адаптивного дистанційного навчання EduPRO. Запропоновані технологічні рішення надають можливість сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок та здібностей студентів, визначення моменту їх готовності для переходу до більш складного матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування. 2009 Article Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 4. — С. 84–93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр., рос. 0130-5395 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82747 519.682.5 uk ru Управляющие системы и машины Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
Russian
topic Информационные и коммуникационные среды
Информационные и коммуникационные среды
spellingShingle Информационные и коммуникационные среды
Информационные и коммуникационные среды
Федорук, П.І.
Масловський, С.М.
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання
Управляющие системы и машины
description Разработана и описана система адаптивного дистанционного обучения EduPRO. Предложенные технологические решения предоставляют возможность сформировать индивидуальную структуру учебного материала, что позволяет реализовать значительные возможности адаптации к начальному уровню знаний, навыков и способностей студентов, определения момента их готовности для перехода к более сложному материалу, отображение взаимосвязей между различными показателями функционирования, качеством выполненных заданий и результатом тестирования.
format Article
author Федорук, П.І.
Масловський, С.М.
author_facet Федорук, П.І.
Масловський, С.М.
author_sort Федорук, П.І.
title Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання
title_short Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання
title_full Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання
title_fullStr Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання
title_full_unstemmed Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання
title_sort використання системи edupro для організації процесу адаптивного навчання
publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
publishDate 2009
topic_facet Информационные и коммуникационные среды
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82747
citation_txt Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 4. — С. 84–93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр., рос.
series Управляющие системы и машины
work_keys_str_mv AT fedorukpí vikoristannâsistemieduprodlâorganízacííprocesuadaptivnogonavčannâ
AT maslovsʹkijsm vikoristannâsistemieduprodlâorganízacííprocesuadaptivnogonavčannâ
first_indexed 2023-10-18T19:25:30Z
last_indexed 2023-10-18T19:25:30Z
_version_ 1796146908080635904