Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання
Разработана и описана система адаптивного дистанционного обучения EduPRO. Предложенные технологические решения предоставляют возможность сформировать индивидуальную структуру учебного материала, что позволяет реализовать значительные возможности адаптации к начальному уровню знаний, навыков и способ...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian Russian |
Опубліковано: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2009
|
Назва видання: | Управляющие системы и машины |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82747 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 4. — С. 84–93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр., рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-82747 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-827472018-04-07T22:57:08Z Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання Федорук, П.І. Масловський, С.М. Информационные и коммуникационные среды Разработана и описана система адаптивного дистанционного обучения EduPRO. Предложенные технологические решения предоставляют возможность сформировать индивидуальную структуру учебного материала, что позволяет реализовать значительные возможности адаптации к начальному уровню знаний, навыков и способностей студентов, определения момента их готовности для перехода к более сложному материалу, отображение взаимосвязей между различными показателями функционирования, качеством выполненных заданий и результатом тестирования. The EduPRO adaptive distance learning system is developed and described. The suggested technological decisions give the possibility to form an individual structure of the learning material that permits of realizing great possibilities of the adaptation to the initial knowledge level, skills and abilities of students, the identification of the moment of their readiness for the transition to a more complicated material, to the reflection of interrelations between different functioning indices, the quality of the fulfilled tasks and a result of the testing. Розроблено і описано систему адаптивного дистанційного навчання EduPRO. Запропоновані технологічні рішення надають можливість сформувати індивідуальну структуру навчального матеріалу, що дозволяє реалізувати значні можливості адаптації до початкового рівня знань, навичок та здібностей студентів, визначення моменту їх готовності для переходу до більш складного матеріалу, відображення взаємозв’язків між різноманітними показниками функціонування, якістю виконання завдань і результатом тестування. 2009 Article Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 4. — С. 84–93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр., рос. 0130-5395 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82747 519.682.5 uk ru Управляющие системы и машины Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian Russian |
topic |
Информационные и коммуникационные среды Информационные и коммуникационные среды |
spellingShingle |
Информационные и коммуникационные среды Информационные и коммуникационные среды Федорук, П.І. Масловський, С.М. Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання Управляющие системы и машины |
description |
Разработана и описана система адаптивного дистанционного обучения EduPRO. Предложенные технологические решения предоставляют возможность сформировать индивидуальную структуру учебного материала, что позволяет реализовать значительные возможности адаптации к начальному уровню знаний, навыков и способностей студентов, определения момента их готовности для перехода к более сложному материалу, отображение взаимосвязей между различными показателями функционирования, качеством выполненных заданий и результатом тестирования. |
format |
Article |
author |
Федорук, П.І. Масловський, С.М. |
author_facet |
Федорук, П.І. Масловський, С.М. |
author_sort |
Федорук, П.І. |
title |
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання |
title_short |
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання |
title_full |
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання |
title_fullStr |
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання |
title_full_unstemmed |
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання |
title_sort |
використання системи edupro для організації процесу адаптивного навчання |
publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Информационные и коммуникационные среды |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/82747 |
citation_txt |
Використання системи EduPRO для організації процесу адаптивного навчання / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 4. — С. 84–93. — Бібліогр.: 4 назв. — укр., рос. |
series |
Управляющие системы и машины |
work_keys_str_mv |
AT fedorukpí vikoristannâsistemieduprodlâorganízacííprocesuadaptivnogonavčannâ AT maslovsʹkijsm vikoristannâsistemieduprodlâorganízacííprocesuadaptivnogonavčannâ |
first_indexed |
2023-10-18T19:25:30Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:25:30Z |
_version_ |
1796146908080635904 |