Стрюк, О., & Янсонс, Я. (2011). Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії. Інститут проблем математичних машин і систем НАН України.
Чикаго стиль цитування (17-те видання)Стрюк, О.Ю, та Я.В Янсонс. Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії. Інститут проблем математичних машин і систем НАН України, 2011.
Стиль цитування MLA (8-ме видання)Стрюк, О.Ю, та Я.В Янсонс. Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії. Інститут проблем математичних машин і систем НАН України, 2011.
Попередження: стилі цитування не завжди правильні на всі 100%.