Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії

Проведений аналіз сприйняття якості обслуговування (PQoS) як цільової функції задачі мережевого керування. Запропонована імітаційна модель для визначення значень PQoS. Проведене експериментальне дослідження гіпотези IQX для кодеку мови SPEEX....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Стрюк, О.Ю., Янсонс, Я.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України 2011
Назва видання:Математичні машини і системи
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83401
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії / О.Ю. Стрюк, Я.В. Янсонс // Мат. машини і системи. — 2011. — № 1. — С. 127-134. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-83401
record_format dspace
spelling irk-123456789-834012015-06-20T03:01:29Z Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії Стрюк, О.Ю. Янсонс, Я.В. Моделювання і управління великими системами Проведений аналіз сприйняття якості обслуговування (PQoS) як цільової функції задачі мережевого керування. Запропонована імітаційна модель для визначення значень PQoS. Проведене експериментальне дослідження гіпотези IQX для кодеку мови SPEEX. Проведен анализ восприятия качества обслуживания (PQoS) как целевой функции задачи сетевого управления. Предложена имитационная модель для определения значений PQoS. Проведено экспериментальное исследование гипотезы IQX для кодека речи SPEEX. The growing importance of perceived quality of service (PQoS) as the objective function of network management is analyzed. A simulation model for evaluation of the PQoS parameters is presented. The IQX hypothesis for SPEEX voice codec is experimentally investigated. 2011 Article Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії / О.Ю. Стрюк, Я.В. Янсонс // Мат. машини і системи. — 2011. — № 1. — С. 127-134. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. 1028-9763 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83401 621.396 uk Математичні машини і системи Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Моделювання і управління великими системами
Моделювання і управління великими системами
spellingShingle Моделювання і управління великими системами
Моделювання і управління великими системами
Стрюк, О.Ю.
Янсонс, Я.В.
Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії
Математичні машини і системи
description Проведений аналіз сприйняття якості обслуговування (PQoS) як цільової функції задачі мережевого керування. Запропонована імітаційна модель для визначення значень PQoS. Проведене експериментальне дослідження гіпотези IQX для кодеку мови SPEEX.
format Article
author Стрюк, О.Ю.
Янсонс, Я.В.
author_facet Стрюк, О.Ю.
Янсонс, Я.В.
author_sort Стрюк, О.Ю.
title Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії
title_short Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії
title_full Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії
title_fullStr Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії
title_full_unstemmed Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії
title_sort імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів ip-телефонії
publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
publishDate 2011
topic_facet Моделювання і управління великими системами
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83401
citation_txt Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії / О.Ю. Стрюк, Я.В. Янсонс // Мат. машини і системи. — 2011. — № 1. — С. 127-134. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.
series Математичні машини і системи
work_keys_str_mv AT strûkoû ímítacíjnamodelʹdlâviznačennâsprijnâttââkostíobslugovuvannâabonentíviptelefoníí
AT ânsonsâv ímítacíjnamodelʹdlâviznačennâsprijnâttââkostíobslugovuvannâabonentíviptelefoníí
first_indexed 2023-10-18T19:26:47Z
last_indexed 2023-10-18T19:26:47Z
_version_ 1796146973773922304