Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії

Проведений аналіз сприйняття якості обслуговування (PQoS) як цільової функції задачі мережевого керування. Запропонована імітаційна модель для визначення значень PQoS. Проведене експериментальне дослідження гіпотези IQX для кодеку мови SPEEX....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2011
Hauptverfasser: Стрюк, О.Ю., Янсонс, Я.В.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України 2011
Schriftenreihe:Математичні машини і системи
Schlagworte:
Online Zugang:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83401
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Імітаційна модель для визначення сприйняття якості обслуговування абонентів IP-телефонії / О.Ю. Стрюк, Я.В. Янсонс // Мат. машини і системи. — 2011. — № 1. — С. 127-134. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine