Оптимізація управління обслуговуванням споживачів у складській системі
Розглядається завдання оптимального управління виконанням запитів на обслуговування оптовим складом великої торгової фірми при обмеженій кількості споживачів і наявності внутрішніх (фонових) завдань....
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | Пономаренко, Л.А., Пономаренко, Ю.Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
2014
|
Назва видання: | Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83576 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Оптимізація управління обслуговуванням споживачів у складській системі / Л.А. Пономаренко, Ю.Л. Пономаренко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2014. — Вип. 19. — С. 38-49. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Визначення оптимальної величини часового інтервалу вільного доступу запитів споживачів
за авторством: Пономаренко, Л.А.
Опубліковано: (2013) -
Управління якістю обслуговування споживачів у книготоргівлі
за авторством: Сошинська, Я., та інші
Опубліковано: (2011) -
Зміст та завдання контролю в сфері прав споживачів у системі функцій органів державного управління
за авторством: Яковенко, О.О.
Опубліковано: (2011) -
Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
за авторством: Зоська, Я.В.
Опубліковано: (2008) -
Вплив насичуваності споживачів на умови досягнення рівноваги в економічній системі
за авторством: Makhort, А. F.
Опубліковано: (2008)