Розробка моделей просторово-траєкторного підходу до моделювання процесу проектування маркетингових інформаційних систем

У роботі запропоновано математичні моделі, які визначають структуру інформаційних проекцій багатовимірних просторів, що входять до складу метафори багатовимірного інформаційного метапростору і дозволяють коректно розробити відповідні моделі даних і процедури їх обробки для того, щоб реалізувати всі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Левикін, В.М., Костенко, О.П., Хміль-Чуприна, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України 2012
Назва видання:Математичні машини і системи
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83764
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка моделей просторово-траєкторного підходу до моделювання процесу проектування маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, В.В. Хміль-Чуприна // Мат. машини і системи. — 2012. — № 2. — С. 126-135. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine