Розробка моделей просторово-траєкторного підходу до моделювання процесу проектування маркетингових інформаційних систем
У роботі запропоновано математичні моделі, які визначають структуру інформаційних проекцій багатовимірних просторів, що входять до складу метафори багатовимірного інформаційного метапростору і дозволяють коректно розробити відповідні моделі даних і процедури їх обробки для того, щоб реалізувати всі...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
2012
|
Назва видання: | Математичні машини і системи |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83764 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка моделей просторово-траєкторного підходу до моделювання процесу проектування маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, В.В. Хміль-Чуприна // Мат. машини і системи. — 2012. — № 2. — С. 126-135. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |