Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
2012
|
Назва видання: | Математичні машини і системи |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-83779 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-837792015-07-05T11:47:43Z Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем Левикін, В.М. Костенко, О.П. Петріченко, О.В. Інформаційні і телекомунікаційні технології У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних систем у багатовимірному інформаційному метапросторі. В данной работе разработан комплексный метод поиска и оценки проектных решений для проектирования маркетинговых информационных систем. Также предложена методология создания информационных технологий для применения информационных пространств при макропроектировании архитектуры маркетинговых информационных систем в многомерном информационном метапространстве. Complex method for searching and evaluation project decisions for marketing information systems designing is developed in this work. Methodology of information technologies creation using information spaces under macrodesigning of architecture marketing information systems in multi-dimensional information meta-space is suggested. 2012 Article Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1028-9763 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779 658.012 uk Математичні машини і системи Інститут проблем математичних машин і систем НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Інформаційні і телекомунікаційні технології Інформаційні і телекомунікаційні технології |
spellingShingle |
Інформаційні і телекомунікаційні технології Інформаційні і телекомунікаційні технології Левикін, В.М. Костенко, О.П. Петріченко, О.В. Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем Математичні машини і системи |
description |
У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних систем у багатовимірному інформаційному метапросторі. |
format |
Article |
author |
Левикін, В.М. Костенко, О.П. Петріченко, О.В. |
author_facet |
Левикін, В.М. Костенко, О.П. Петріченко, О.В. |
author_sort |
Левикін, В.М. |
title |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем |
title_short |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем |
title_full |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем |
title_fullStr |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем |
title_full_unstemmed |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем |
title_sort |
розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем |
publisher |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Інформаційні і телекомунікаційні технології |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779 |
citation_txt |
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Математичні машини і системи |
work_keys_str_mv |
AT levikínvm rozrobkakompleksnogometodupošukuíocínkiproektnihríšenʹdlâmarketingovihínformacíjnihsistem AT kostenkoop rozrobkakompleksnogometodupošukuíocínkiproektnihríšenʹdlâmarketingovihínformacíjnihsistem AT petríčenkoov rozrobkakompleksnogometodupošukuíocínkiproektnihríšenʹdlâmarketingovihínformacíjnihsistem |
first_indexed |
2023-10-18T19:27:28Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:27:28Z |
_version_ |
1796147010805432320 |