Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем

У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Левикін, В.М., Костенко, О.П., Петріченко, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України 2012
Назва видання:Математичні машини і системи
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-83779
record_format dspace
spelling irk-123456789-837792015-07-05T11:47:43Z Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем Левикін, В.М. Костенко, О.П. Петріченко, О.В. Інформаційні і телекомунікаційні технології У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних систем у багатовимірному інформаційному метапросторі. В данной работе разработан комплексный метод поиска и оценки проектных решений для проектирования маркетинговых информационных систем. Также предложена методология создания информационных технологий для применения информационных пространств при макропроектировании архитектуры маркетинговых информационных систем в многомерном информационном метапространстве. Complex method for searching and evaluation project decisions for marketing information systems designing is developed in this work. Methodology of information technologies creation using information spaces under macrodesigning of architecture marketing information systems in multi-dimensional information meta-space is suggested. 2012 Article Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1028-9763 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779 658.012 uk Математичні машини і системи Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інформаційні і телекомунікаційні технології
Інформаційні і телекомунікаційні технології
spellingShingle Інформаційні і телекомунікаційні технології
Інформаційні і телекомунікаційні технології
Левикін, В.М.
Костенко, О.П.
Петріченко, О.В.
Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
Математичні машини і системи
description У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних систем у багатовимірному інформаційному метапросторі.
format Article
author Левикін, В.М.
Костенко, О.П.
Петріченко, О.В.
author_facet Левикін, В.М.
Костенко, О.П.
Петріченко, О.В.
author_sort Левикін, В.М.
title Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
title_short Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
title_full Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
title_fullStr Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
title_full_unstemmed Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
title_sort розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем
publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
publishDate 2012
topic_facet Інформаційні і телекомунікаційні технології
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779
citation_txt Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Математичні машини і системи
work_keys_str_mv AT levikínvm rozrobkakompleksnogometodupošukuíocínkiproektnihríšenʹdlâmarketingovihínformacíjnihsistem
AT kostenkoop rozrobkakompleksnogometodupošukuíocínkiproektnihríšenʹdlâmarketingovihínformacíjnihsistem
AT petríčenkoov rozrobkakompleksnogometodupošukuíocínkiproektnihríšenʹdlâmarketingovihínformacíjnihsistem
first_indexed 2023-10-18T19:27:28Z
last_indexed 2023-10-18T19:27:28Z
_version_ 1796147010805432320