Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами

У статті розглядається підхід до оцінки та прогнозування швидкості сприйняття і засвоєння знань студентами в системах дистанційної освіти, який дозволяє адаптувати процес навчання і провести його оптимальним шляхом для кожного конкретного студента. Запропоновано математичну модель, що враховує швидк...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2006
Main Author: Федорук, П.І.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем математичних машин і систем НАН України 2006
Series:Математичні машини і системи
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83980
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами / П.І Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 2. — С. 96-106. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-83980
record_format dspace
spelling irk-123456789-839802015-07-02T03:01:53Z Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами Федорук, П.І. Моделювання і управління великими системами У статті розглядається підхід до оцінки та прогнозування швидкості сприйняття і засвоєння знань студентами в системах дистанційної освіти, який дозволяє адаптувати процес навчання і провести його оптимальним шляхом для кожного конкретного студента. Запропоновано математичну модель, що враховує швидкість сприйняття нової інформації, порядок тестування, рівень засвоєння навчального матеріалу, залежність швидкості засвоєння від швидкості сприйняття, яка може бути використана для побудови системи, яка враховуватиме персональні здібності студента, його попередні знання, вміння, особливості у сприйнятті та засвоєнні нової інформації. В статье рассматривается подход к оценке и прогнозированию скорости восприятия и усвоения знаний студентами в системах дистанционного образования, который позволяет адаптировать процесс обучения и провести его оптимальным путём для каждого конкретного студента. Предложено математическую модель, учитывающую скорость восприятия новой информации, порядок тестирования, уровень усвоения нового материала, зависимость скорости усвоения от скорости восприятия, которая может быть использована для построения системы, учитывающей персональные способности студента, его предыдущие знания, умения, особенности в восприятии и усвоении новой информации. The article under study reveals the approach to evaluation and forecasting of the quickness of perception and knowledge retention by students in the system of distance education , what helps to adapt the process of learning and conduct it in the optimal way for each concrete student. The mathematical model is proposed, which takes into account the quickness of perception of new material, the order of the test, the level of learning material retention, dependence of the quickness of retention from the quickness of perception, what may be used for the system constructing, what may take into account the individual student's abilities, his or her previous knowledge, capabilities, peculiarities in the perception of new material. 2006 Article Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами / П.І Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 2. — С. 96-106. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1028-9763 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83980 651.3:518.5 uk Математичні машини і системи Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Моделювання і управління великими системами
Моделювання і управління великими системами
spellingShingle Моделювання і управління великими системами
Моделювання і управління великими системами
Федорук, П.І.
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
Математичні машини і системи
description У статті розглядається підхід до оцінки та прогнозування швидкості сприйняття і засвоєння знань студентами в системах дистанційної освіти, який дозволяє адаптувати процес навчання і провести його оптимальним шляхом для кожного конкретного студента. Запропоновано математичну модель, що враховує швидкість сприйняття нової інформації, порядок тестування, рівень засвоєння навчального матеріалу, залежність швидкості засвоєння від швидкості сприйняття, яка може бути використана для побудови системи, яка враховуватиме персональні здібності студента, його попередні знання, вміння, особливості у сприйнятті та засвоєнні нової інформації.
format Article
author Федорук, П.І.
author_facet Федорук, П.І.
author_sort Федорук, П.І.
title Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
title_short Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
title_full Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
title_fullStr Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
title_full_unstemmed Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
title_sort адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
publishDate 2006
topic_facet Моделювання і управління великими системами
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83980
citation_txt Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами / П.І Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 2. — С. 96-106. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Математичні машини і системи
work_keys_str_mv AT fedorukpí adaptacíâprocesunavčannâvsistemahdistancíjnoíosvítinaosnovíocínkišvidkostísprijnâttâtazasvoênnâznanʹstudentami
first_indexed 2023-10-18T19:27:56Z
last_indexed 2023-10-18T19:27:56Z
_version_ 1796147032042242048