Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами
У статті розглядається підхід до оцінки та прогнозування швидкості сприйняття і засвоєння знань студентами в системах дистанційної освіти, який дозволяє адаптувати процес навчання і провести його оптимальним шляхом для кожного конкретного студента. Запропоновано математичну модель, що враховує швидк...
Saved in:
Date: | 2006 |
---|---|
Main Author: | |
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
2006
|
Series: | Математичні машини і системи |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83980 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Cite this: | Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами / П.І Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 2. — С. 96-106. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-83980 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-839802015-07-02T03:01:53Z Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами Федорук, П.І. Моделювання і управління великими системами У статті розглядається підхід до оцінки та прогнозування швидкості сприйняття і засвоєння знань студентами в системах дистанційної освіти, який дозволяє адаптувати процес навчання і провести його оптимальним шляхом для кожного конкретного студента. Запропоновано математичну модель, що враховує швидкість сприйняття нової інформації, порядок тестування, рівень засвоєння навчального матеріалу, залежність швидкості засвоєння від швидкості сприйняття, яка може бути використана для побудови системи, яка враховуватиме персональні здібності студента, його попередні знання, вміння, особливості у сприйнятті та засвоєнні нової інформації. В статье рассматривается подход к оценке и прогнозированию скорости восприятия и усвоения знаний студентами в системах дистанционного образования, который позволяет адаптировать процесс обучения и провести его оптимальным путём для каждого конкретного студента. Предложено математическую модель, учитывающую скорость восприятия новой информации, порядок тестирования, уровень усвоения нового материала, зависимость скорости усвоения от скорости восприятия, которая может быть использована для построения системы, учитывающей персональные способности студента, его предыдущие знания, умения, особенности в восприятии и усвоении новой информации. The article under study reveals the approach to evaluation and forecasting of the quickness of perception and knowledge retention by students in the system of distance education , what helps to adapt the process of learning and conduct it in the optimal way for each concrete student. The mathematical model is proposed, which takes into account the quickness of perception of new material, the order of the test, the level of learning material retention, dependence of the quickness of retention from the quickness of perception, what may be used for the system constructing, what may take into account the individual student's abilities, his or her previous knowledge, capabilities, peculiarities in the perception of new material. 2006 Article Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами / П.І Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 2. — С. 96-106. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1028-9763 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83980 651.3:518.5 uk Математичні машини і системи Інститут проблем математичних машин і систем НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Моделювання і управління великими системами Моделювання і управління великими системами |
spellingShingle |
Моделювання і управління великими системами Моделювання і управління великими системами Федорук, П.І. Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами Математичні машини і системи |
description |
У статті розглядається підхід до оцінки та прогнозування швидкості сприйняття і засвоєння знань студентами в системах дистанційної освіти, який дозволяє адаптувати процес навчання і провести його оптимальним шляхом для кожного конкретного студента. Запропоновано математичну модель, що враховує швидкість сприйняття нової інформації, порядок тестування, рівень засвоєння навчального матеріалу, залежність швидкості засвоєння від швидкості сприйняття, яка може бути використана для побудови системи, яка враховуватиме персональні здібності студента, його попередні знання, вміння, особливості у сприйнятті та засвоєнні нової інформації. |
format |
Article |
author |
Федорук, П.І. |
author_facet |
Федорук, П.І. |
author_sort |
Федорук, П.І. |
title |
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами |
title_short |
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами |
title_full |
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами |
title_fullStr |
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами |
title_full_unstemmed |
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами |
title_sort |
адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами |
publisher |
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Моделювання і управління великими системами |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83980 |
citation_txt |
Адаптація процесу навчання в системах дистанційної освіти на основі оцінки швидкості сприйняття та засвоєння знань студентами / П.І Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 2. — С. 96-106. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Математичні машини і системи |
work_keys_str_mv |
AT fedorukpí adaptacíâprocesunavčannâvsistemahdistancíjnoíosvítinaosnovíocínkišvidkostísprijnâttâtazasvoênnâznanʹstudentami |
first_indexed |
2023-10-18T19:27:56Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:27:56Z |
_version_ |
1796147032042242048 |