Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань
У статті описано застосування графо-автоматної моделі адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань для вирішення задачі оптимального управління потоком квантів знань в процесі опрацювання курсу студентом. Розглянута модель враховує такі важливі аспекти дистанційного навчання, як можли...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84071 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань / П.І. Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 4. — С. 144-154. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті описано застосування графо-автоматної моделі адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань для вирішення задачі оптимального управління потоком квантів знань в процесі опрацювання курсу студентом. Розглянута модель враховує такі важливі аспекти дистанційного навчання, як можливість «забування» квантів знань студентом, проблему черговості виведення квантів на опрацювання та виконання над ними операцій, повторюваність одних і тих же квантів у різних заняттях і контекстах. Описана модель управління потоком квантів дозволяє реалізувати в системі дистанційного навчання і контролю знань значні можливості адаптації до особливостей сприйняття і рівнів знань тих, хто навчається. |
---|