Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань
У статті описано застосування графо-автоматної моделі адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань для вирішення задачі оптимального управління потоком квантів знань в процесі опрацювання курсу студентом. Розглянута модель враховує такі важливі аспекти дистанційного навчання, як можли...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84071 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань / П.І. Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 4. — С. 144-154. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-84071 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-840712015-07-03T03:02:16Z Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань Федорук, П.І. Моделювання і управління великими системами У статті описано застосування графо-автоматної моделі адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань для вирішення задачі оптимального управління потоком квантів знань в процесі опрацювання курсу студентом. Розглянута модель враховує такі важливі аспекти дистанційного навчання, як можливість «забування» квантів знань студентом, проблему черговості виведення квантів на опрацювання та виконання над ними операцій, повторюваність одних і тих же квантів у різних заняттях і контекстах. Описана модель управління потоком квантів дозволяє реалізувати в системі дистанційного навчання і контролю знань значні можливості адаптації до особливостей сприйняття і рівнів знань тих, хто навчається. В статье описано применение графо-автоматной модели адаптивной системы дистанционного образования и контроля знаний для решения задачи оптимального управления потоком квантов знаний в процессе усвоения курса студентом. Рассмотренная модель учитывает такие важные аспекты дистанционного образования, как возможность "забывания" квантов знаний студентом, проблему очерёдности выведения квантов на обработку и исполнения над ними операций, повторяемость одних и тех же квантов в разных занятиях и контекстах. Описанная модель управления потоком квантов позволяет реализовывать в системе дистанционного образования и контроля знаний значительные возможности адаптации к особенностям восприятия и уровням знаний обучающихся. The article reviews the usage of graph-automated model of adaptive system of distance learning and control of knowledge for solving the task of optimal control of quantum stream of knowledge in the process of receiving the course by students. The model under study takes into account such important aspects of distance learning as possibility of "forgetting" the knowledge quantum by a student: the problem of the order of presenting of quantum for working and operating on: repetition of certain quantum in different classes and contexts. Described model of quantum stream control lets to realize in the system of distance learning and knowledge control of certain possibilities of adaptation to peculiarities of perception and knowledge levels of those who are studying. 2006 Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань / П.І. Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 4. — С. 144-154. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84071 651.3:518.5 uk |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Моделювання і управління великими системами Моделювання і управління великими системами |
spellingShingle |
Моделювання і управління великими системами Моделювання і управління великими системами Федорук, П.І. Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань |
description |
У статті описано застосування графо-автоматної моделі адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань для вирішення задачі оптимального управління потоком квантів знань в процесі опрацювання курсу студентом. Розглянута модель враховує такі важливі аспекти дистанційного навчання, як можливість «забування» квантів знань студентом, проблему черговості виведення квантів на опрацювання та виконання над ними операцій, повторюваність одних і тих же квантів у різних заняттях і контекстах. Описана модель управління потоком квантів дозволяє реалізувати в системі дистанційного навчання і контролю знань значні можливості адаптації до особливостей сприйняття і рівнів знань тих, хто навчається. |
author |
Федорук, П.І. |
author_facet |
Федорук, П.І. |
author_sort |
Федорук, П.І. |
title |
Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань |
title_short |
Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань |
title_full |
Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань |
title_fullStr |
Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань |
title_full_unstemmed |
Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань |
title_sort |
графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Моделювання і управління великими системами |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84071 |
citation_txt |
Графо-автоматна модель адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань / П.І. Федорук // Мат. машини і системи. — 2006. — № 4. — С. 144-154. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT fedorukpí grafoavtomatnamodelʹadaptivnoísistemidistancíjnogonavčannâtakontrolûznanʹ |
first_indexed |
2023-10-18T19:28:09Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:28:09Z |
_version_ |
1796147041280196608 |