Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови
У статті пропонується підхід до розробки програмної системи для синтезу та анімації жестів, емоційно-мімічних проявів на обличчі людини з використанням тривимірних моделей тіла людини. Описуються основні вимоги до системи, проблеми та інструменти їх вирішення. Розглянуто базову архітектуру запроп...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2013
|
Назва видання: | Искусственный интеллект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85219 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови / Ю.В. Крак, А.С. Тернов, М.П. Лісняк // Искусственный интеллект. — 2013. — № 3. — С. 147–153. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-85219 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-852192015-07-23T03:01:59Z Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови Крак, Ю.В. Тернов, А.С. Лісняк, М.П. Анализ и синтез коммуникационной информации У статті пропонується підхід до розробки програмної системи для синтезу та анімації жестів, емоційно-мімічних проявів на обличчі людини з використанням тривимірних моделей тіла людини. Описуються основні вимоги до системи, проблеми та інструменти їх вирішення. Розглянуто базову архітектуру запропонованої системи та модулі, що відповідають за генерацію анімації та її обробку на графічних процесорах. В статье предлагается подход к разработке программной системы для синтеза и анимации жестов, эмоционально-мимических проявлений на лице человека с использованием трехмерных моделей тела человека. Описываются основные требования к системе и инструменты их решения. Рассмотрены базовая архитектура предложенной системы и модули, отвечающие за генерацию анимации, а также ее обработку на графических процессорах. The article suggests an approach to the software system development, dedicated to the synthesis and the animation of the gestures and facial expressions of the emotions, based on the three-dimensional pattern of a human body. It describes main requirements for the system, analyzing basic problems and the implements for their solution. The article shows a basic architecture of the system, emphasizing in details its modules, especially these ones that are responsible of the generation of the animation, its structure, the algorithm of gestures’ combination and their graphical processing. 2013 Article Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови / Ю.В. Крак, А.С. Тернов, М.П. Лісняк // Искусственный интеллект. — 2013. — № 3. — С. 147–153. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85219 004.8 uk Искусственный интеллект Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Анализ и синтез коммуникационной информации Анализ и синтез коммуникационной информации |
spellingShingle |
Анализ и синтез коммуникационной информации Анализ и синтез коммуникационной информации Крак, Ю.В. Тернов, А.С. Лісняк, М.П. Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови Искусственный интеллект |
description |
У статті пропонується підхід до розробки програмної системи для синтезу та анімації жестів,
емоційно-мімічних проявів на обличчі людини з використанням тривимірних моделей тіла людини.
Описуються основні вимоги до системи, проблеми та інструменти їх вирішення. Розглянуто базову
архітектуру запропонованої системи та модулі, що відповідають за генерацію анімації та її обробку на
графічних процесорах. |
format |
Article |
author |
Крак, Ю.В. Тернов, А.С. Лісняк, М.П. |
author_facet |
Крак, Ю.В. Тернов, А.С. Лісняк, М.П. |
author_sort |
Крак, Ю.В. |
title |
Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови |
title_short |
Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови |
title_full |
Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови |
title_fullStr |
Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови |
title_full_unstemmed |
Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови |
title_sort |
розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Анализ и синтез коммуникационной информации |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85219 |
citation_txt |
Розробка архітектури та основних інструментів комп’ютерної анімації для побудови системи синтезу жестової мови / Ю.В. Крак, А.С. Тернов, М.П. Лісняк // Искусственный интеллект. — 2013. — № 3. — С. 147–153. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Искусственный интеллект |
work_keys_str_mv |
AT krakûv rozrobkaarhítekturitaosnovnihínstrumentívkompûternoíanímacíídlâpobudovisistemisintezužestovoímovi AT ternovas rozrobkaarhítekturitaosnovnihínstrumentívkompûternoíanímacíídlâpobudovisistemisintezužestovoímovi AT lísnâkmp rozrobkaarhítekturitaosnovnihínstrumentívkompûternoíanímacíídlâpobudovisistemisintezužestovoímovi |
first_indexed |
2023-10-18T19:30:38Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:30:38Z |
_version_ |
1796147157612363776 |