Штучний інтелект підвищення функціональної стійкості бортових інформаційно-керуючих комплексів високошвидкісних транспортних засобів
Розглянуто методику підвищення функціональної стійкості бортових інформаційно-керуючих комплексів вільних транспортних засобів. Запропоновані моделі, методи та засоби автоматизації процесу керування ергатичними інноваційними системами транспорту. У той час, коли підвищуються ризики виникнення кри...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2014
|
Назва видання: | Искусственный интеллект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85307 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Штучний інтелект підвищення функціональної стійкості бортових інформаційно-керуючих комплексів високошвидкісних транспортних засобів / В.Р. Косенко // Искусственный интеллект. — 2014. — № 4. — С. 78–86. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Розглянуто методику підвищення функціональної стійкості бортових інформаційно-керуючих комплексів
вільних транспортних засобів. Запропоновані моделі, методи та засоби автоматизації процесу керування
ергатичними інноваційними системами транспорту. У той час, коли підвищуються ризики виникнення
критичних (кризових) ситуацій, що завдані діями факторів зовнішнього середовища та загрожують аваріями
та катастрофами, вони забезпечують гарантування функціональної стійкості у єдиному просторово-часовому континуумі. |
---|