Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації

У статті на прикладі ознак харизми Франциска Ассізького досліджуються світоглядні компоненти європейської індивідуалізації, культурно-релігійним провідником яких був святий. Спираючись на вчення Іоахіма Флорського про розділення на три періоди до того вічно-єдиного часу та історії, Франциск затвер...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Туренко, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2011
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85428
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації / О.С. Туренко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 31-40. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-85428
record_format dspace
spelling irk-123456789-854282015-08-06T03:01:57Z Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації Туренко, О.С. Філософія У статті на прикладі ознак харизми Франциска Ассізького досліджуються світоглядні компоненти європейської індивідуалізації, культурно-релігійним провідником яких був святий. Спираючись на вчення Іоахіма Флорського про розділення на три періоди до того вічно-єдиного часу та історії, Франциск затвердив релігійну практику дієвого удосконалення світу та реформування людини, переоцінку особистої свободи християнина. Ці новітні світоглядні компоненти Франциск затверджував завдяки відмові від концепту фатально-трагічної визначеності долі людини в гріховному світі, містичній практиці, пацифізму та буквальному повторенню земного життя Ісуса. В статье на примере признаков харизмы Франциска Ассизского исследуются мировоззренческие компоненты европейской индивидуализации, культурно-религиозным проводником которых был святой. Опираясь на учение Иоахима Флорского о разделении на три периода до того вечно-единого времени и истории, Франциск утвердил религиозную практику действенного усовершенствования мира и реформирования человека, переоценку личной свободы христианина. Эти новые мировоззренческие компоненты Франциск утверждал благодаря отказу от концепта фатально-трагической определенности судьбы человека в греховном мире, мистической практике, пацифизму и буквальному повторению земной жизни Иисуса. In the article by the example of signs Francis of Assisi’s harizma the world view components of European individualization, the cultural-religious explorer of which this man of God was, are investigated. Leaning against the study of Joachim of Fiore, about the division into three periods, to that eternal-single time and history, Francis confirmed religious practice of effective improvement of the world and reformation of a human-being, overvalue of the personal freedom of the christian. Francis asserted these new world view components thanks to the waiver from the concept of fatal-tragic definiteness of human fate in the sinful world, mystic practice, pacifism and literal reiteration of earthly life of Jesus. 2011 Article Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації / О.С. Туренко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 31-40. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85428 271.3:17.023.31 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Філософія
Філософія
spellingShingle Філософія
Філософія
Туренко, О.С.
Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації
Наука. Релігія. Суспільство
description У статті на прикладі ознак харизми Франциска Ассізького досліджуються світоглядні компоненти європейської індивідуалізації, культурно-релігійним провідником яких був святий. Спираючись на вчення Іоахіма Флорського про розділення на три періоди до того вічно-єдиного часу та історії, Франциск затвердив релігійну практику дієвого удосконалення світу та реформування людини, переоцінку особистої свободи християнина. Ці новітні світоглядні компоненти Франциск затверджував завдяки відмові від концепту фатально-трагічної визначеності долі людини в гріховному світі, містичній практиці, пацифізму та буквальному повторенню земного життя Ісуса.
format Article
author Туренко, О.С.
author_facet Туренко, О.С.
author_sort Туренко, О.С.
title Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації
title_short Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації
title_full Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації
title_fullStr Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації
title_full_unstemmed Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації
title_sort грані святості франциска ассізького: пошук європейської індивідуалізації
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2011
topic_facet Філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85428
citation_txt Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації / О.С. Туренко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 31-40. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT turenkoos granísvâtostífranciskaassízʹkogopošukêvropejsʹkoííndivídualízacíí
first_indexed 2023-10-18T19:31:06Z
last_indexed 2023-10-18T19:31:06Z
_version_ 1796147179129143296