Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента

У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає пр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Рощина, Л.О., Захаров, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2011
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85442
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента / Л.О. Рощина, О.О. Захаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 89-93. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-85442
record_format dspace
spelling irk-123456789-854422015-08-06T03:02:09Z Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента Рощина, Л.О. Захаров, О.О. Історія У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві. В статье предпринята попытка анализа особенностей введения Болонской системы обучения в украинских реалиях. Доказано, что Болонская система, при всех ее недостатках, может оказать положительное влияние на систему образования Украины. Эта система учитывает индивидуальные особенности каждого студента и предоставляет пространство для его творческой самореализации, понимания своего места в обществе. In this article it was attempted to analyze the key points of introduction of the Bologna system in Ukraine. It was proved, that the Bologna system of education, despite all its shortcomings, may have a positive influence on the Ukrainian educational system. This system takes into account individual features of each student and allows ground for his/her creative self-actualization, understanding of his/her own role in the society. 2011 Article Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента / Л.О. Рощина, О.О. Захаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 89-93. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85442 94(477):316 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Історія
Історія
spellingShingle Історія
Історія
Рощина, Л.О.
Захаров, О.О.
Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
Наука. Релігія. Суспільство
description У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.
format Article
author Рощина, Л.О.
Захаров, О.О.
author_facet Рощина, Л.О.
Захаров, О.О.
author_sort Рощина, Л.О.
title Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
title_short Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
title_full Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
title_fullStr Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
title_full_unstemmed Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
title_sort болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2011
topic_facet Історія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85442
citation_txt Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента / Л.О. Рощина, О.О. Захаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 89-93. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT roŝinalo bolonsʹkijprocestajogovplivnasamorealízacíûstudenta
AT zaharovoo bolonsʹkijprocestajogovplivnasamorealízacíûstudenta
first_indexed 2023-10-18T19:31:08Z
last_indexed 2023-10-18T19:31:08Z
_version_ 1796147180611829760