Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента
У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає пр...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2011
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85442 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента / Л.О. Рощина, О.О. Захаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 89-93. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-85442 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-854422015-08-06T03:02:09Z Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента Рощина, Л.О. Захаров, О.О. Історія У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві. В статье предпринята попытка анализа особенностей введения Болонской системы обучения в украинских реалиях. Доказано, что Болонская система, при всех ее недостатках, может оказать положительное влияние на систему образования Украины. Эта система учитывает индивидуальные особенности каждого студента и предоставляет пространство для его творческой самореализации, понимания своего места в обществе. In this article it was attempted to analyze the key points of introduction of the Bologna system in Ukraine. It was proved, that the Bologna system of education, despite all its shortcomings, may have a positive influence on the Ukrainian educational system. This system takes into account individual features of each student and allows ground for his/her creative self-actualization, understanding of his/her own role in the society. 2011 Article Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента / Л.О. Рощина, О.О. Захаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 89-93. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85442 94(477):316 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Історія Історія |
spellingShingle |
Історія Історія Рощина, Л.О. Захаров, О.О. Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента Наука. Релігія. Суспільство |
description |
У статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в
українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути
на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає
простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві. |
format |
Article |
author |
Рощина, Л.О. Захаров, О.О. |
author_facet |
Рощина, Л.О. Захаров, О.О. |
author_sort |
Рощина, Л.О. |
title |
Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента |
title_short |
Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента |
title_full |
Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента |
title_fullStr |
Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента |
title_full_unstemmed |
Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента |
title_sort |
болонський процес та його вплив на самореалізацію студента |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Історія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85442 |
citation_txt |
Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента / Л.О. Рощина, О.О. Захаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 89-93. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT roŝinalo bolonsʹkijprocestajogovplivnasamorealízacíûstudenta AT zaharovoo bolonsʹkijprocestajogovplivnasamorealízacíûstudenta |
first_indexed |
2023-10-18T19:31:08Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:31:08Z |
_version_ |
1796147180611829760 |