Музична освіта сьогодення: від Ярослава Мудрого до Новітнього часу
У даній статті автор досліджує реалізацію можливостей людини через постійний розвиток та вдосконалення індивідуальності засобами музичної освіти. Аналізує формування нових механізмів емоційної адаптації вищого рівня на прикладі діалогічного підходу методом «спроб-помилок»....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2011
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85447 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Музична освіта сьогодення: від Ярослава Мудрого до Новітнього часу / Т.І. Кірєєва // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 153-163. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У даній статті автор досліджує реалізацію можливостей людини через постійний розвиток та вдосконалення
індивідуальності засобами музичної освіти. Аналізує формування нових механізмів емоційної адаптації
вищого рівня на прикладі діалогічного підходу методом «спроб-помилок». |
---|