Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко

Виходячи з аналітичної схеми відомого французького філософа Мішеля Фуко, ставиться проблема виробництва особливого роду суб’єкта – глядача. При цьому візуальні медіа пропонується розглядати як машини суб’єктивації, що сприяють виробництву даного виду суб’єктивності....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Білько, Д.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2011
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85521
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко / Д. Білько // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 201-208. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-85521
record_format dspace
spelling irk-123456789-855212015-10-07T21:07:36Z Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко Білько, Д. Соціальна філософія Виходячи з аналітичної схеми відомого французького філософа Мішеля Фуко, ставиться проблема виробництва особливого роду суб’єкта – глядача. При цьому візуальні медіа пропонується розглядати як машини суб’єктивації, що сприяють виробництву даного виду суб’єктивності. Исходя из аналитической схемы известного французского философа Мишеля Фуко, ставится проблема производства особого рода субъекта – зрителя. При этом визуальные медиа предлагается рассматривать как машины субъективации, способствующие производству данного вида субъективности. Proceeding from the analytical scheme of known French philosopher Michel Foucault, the problem of manufacture of a special sort of subject, such as spectator, is defined. Thus it is offered to consider visual media as the machines of subjection, promoting manufacture of the given kind of subjectivity. 2011 Article Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко / Д. Білько // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 201-208. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85521 165.614:304:621.397 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Соціальна філософія
Соціальна філософія
spellingShingle Соціальна філософія
Соціальна філософія
Білько, Д.
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
Наука. Релігія. Суспільство
description Виходячи з аналітичної схеми відомого французького філософа Мішеля Фуко, ставиться проблема виробництва особливого роду суб’єкта – глядача. При цьому візуальні медіа пропонується розглядати як машини суб’єктивації, що сприяють виробництву даного виду суб’єктивності.
format Article
author Білько, Д.
author_facet Білько, Д.
author_sort Білько, Д.
title Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
title_short Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
title_full Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
title_fullStr Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
title_full_unstemmed Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
title_sort виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики мішеля фуко
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2011
topic_facet Соціальна філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85521
citation_txt Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко / Д. Білько // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 201-208. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT bílʹkod virobnictvoglâdačavízualʹnímedíavkontekstísocíalʹnoíoptikimíšelâfuko
first_indexed 2023-10-18T19:31:18Z
last_indexed 2023-10-18T19:31:18Z
_version_ 1796147188483489792