Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
Виходячи з аналітичної схеми відомого французького філософа Мішеля Фуко, ставиться проблема виробництва особливого роду суб’єкта – глядача. При цьому візуальні медіа пропонується розглядати як машини суб’єктивації, що сприяють виробництву даного виду суб’єктивності....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2011
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85521 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко / Д. Білько // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 201-208. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-85521 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-855212015-10-07T21:07:36Z Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко Білько, Д. Соціальна філософія Виходячи з аналітичної схеми відомого французького філософа Мішеля Фуко, ставиться проблема виробництва особливого роду суб’єкта – глядача. При цьому візуальні медіа пропонується розглядати як машини суб’єктивації, що сприяють виробництву даного виду суб’єктивності. Исходя из аналитической схемы известного французского философа Мишеля Фуко, ставится проблема производства особого рода субъекта – зрителя. При этом визуальные медиа предлагается рассматривать как машины субъективации, способствующие производству данного вида субъективности. Proceeding from the analytical scheme of known French philosopher Michel Foucault, the problem of manufacture of a special sort of subject, such as spectator, is defined. Thus it is offered to consider visual media as the machines of subjection, promoting manufacture of the given kind of subjectivity. 2011 Article Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко / Д. Білько // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 201-208. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85521 165.614:304:621.397 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Соціальна філософія Соціальна філософія |
spellingShingle |
Соціальна філософія Соціальна філософія Білько, Д. Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко Наука. Релігія. Суспільство |
description |
Виходячи з аналітичної схеми відомого французького філософа Мішеля Фуко, ставиться проблема
виробництва особливого роду суб’єкта – глядача. При цьому візуальні медіа пропонується розглядати як
машини суб’єктивації, що сприяють виробництву даного виду суб’єктивності. |
format |
Article |
author |
Білько, Д. |
author_facet |
Білько, Д. |
author_sort |
Білько, Д. |
title |
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко |
title_short |
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко |
title_full |
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко |
title_fullStr |
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко |
title_full_unstemmed |
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко |
title_sort |
виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики мішеля фуко |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Соціальна філософія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85521 |
citation_txt |
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко / Д. Білько // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 201-208. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT bílʹkod virobnictvoglâdačavízualʹnímedíavkontekstísocíalʹnoíoptikimíšelâfuko |
first_indexed |
2023-10-18T19:31:18Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:31:18Z |
_version_ |
1796147188483489792 |