Нормативно-правова база організації підготовки та атестації наукових кадрів в Україні: сучасний стан і шлях модернізації в контексті створення Єдиного європейського освітнього та наукового простору
Система підготовки та атестації наукових кадрів є надзвичайно складною соціальною системою, яка тісно пов’язана з академічною культурою країни, структурою і рівнем розвитку економіки та політичною системою. Тому реформування її в сучасних умовах є важливим завданням, яке потребує теоретичного осмисл...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
2013
|
Назва видання: | Наука та наукознавство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85947 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Нормативно-правова база організації підготовки та атестації наукових кадрів в Україні: сучасний стан і шлях модернізації в контексті створення Єдиного європейського освітнього та наукового простору / Л.С. Лобанова // Наука та наукознавство. — 2013. — № 2. — С. 53-62. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Система підготовки та атестації наукових кадрів є надзвичайно складною соціальною системою, яка тісно пов’язана з академічною культурою країни, структурою і рівнем розвитку економіки та політичною системою. Тому реформування її в сучасних умовах є важливим завданням, яке потребує теоретичного осмислення, глибокого знання практичного досвіду функціонування і адекватних управлінських рішень. Від того, наскільки успішно й конструктивно відбудуться трансформаційні процеси в цій сфері на шляху до Єдиного європейського освітнього і наукового простору, наскільки самі українські вчені приймуть участь в їх реалізації, у значній мірі залежить майбутнє української науки, національні інтереси, доля демократії та незалежності України. У статті представлено результати аналізу сучасної нормативно-правової бази організації підготовки та атестації наукових кадрів вищої кваліфікації та концептуальні засади її модернізації. |
---|