Агрегирование покупателей

Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних мі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Зоркальцев, В.И.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2013
Назва видання:Кибернетика и системный анализ
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-86282
record_format dspace
spelling irk-123456789-862822015-09-12T03:01:42Z Агрегирование покупателей Зоркальцев, В.И. Краткие сообщения Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних міркувань. The problem of aggregation of economic actors is illustrated by the example of aggregation of customers. The requirement of correctness of aggregation is introduced according to which the collective choice of benefits should be equal to the sum of individual choices. It is shown that this requirement is satisfied in only one case when collective and individual utility functions are quasi-equivalent and quasi homogeneous, i.e., are obviously unsatisfactory for economic reasons. 2013 Article Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 0023-1274 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282 330.115 ru Кибернетика и системный анализ Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Краткие сообщения
Краткие сообщения
spellingShingle Краткие сообщения
Краткие сообщения
Зоркальцев, В.И.
Агрегирование покупателей
Кибернетика и системный анализ
description Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних міркувань.
format Article
author Зоркальцев, В.И.
author_facet Зоркальцев, В.И.
author_sort Зоркальцев, В.И.
title Агрегирование покупателей
title_short Агрегирование покупателей
title_full Агрегирование покупателей
title_fullStr Агрегирование покупателей
title_full_unstemmed Агрегирование покупателей
title_sort агрегирование покупателей
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2013
topic_facet Краткие сообщения
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282
citation_txt Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
series Кибернетика и системный анализ
work_keys_str_mv AT zorkalʹcevvi agregirovaniepokupatelej
first_indexed 2023-10-18T19:33:03Z
last_indexed 2023-10-18T19:33:03Z
_version_ 1796147267155001344