Агрегирование покупателей
Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних мі...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2013
|
Назва видання: | Кибернетика и системный анализ |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-86282 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-862822015-09-12T03:01:42Z Агрегирование покупателей Зоркальцев, В.И. Краткие сообщения Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних міркувань. The problem of aggregation of economic actors is illustrated by the example of aggregation of customers. The requirement of correctness of aggregation is introduced according to which the collective choice of benefits should be equal to the sum of individual choices. It is shown that this requirement is satisfied in only one case when collective and individual utility functions are quasi-equivalent and quasi homogeneous, i.e., are obviously unsatisfactory for economic reasons. 2013 Article Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 0023-1274 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282 330.115 ru Кибернетика и системный анализ Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Краткие сообщения Краткие сообщения |
spellingShingle |
Краткие сообщения Краткие сообщения Зоркальцев, В.И. Агрегирование покупателей Кибернетика и системный анализ |
description |
Розглянуто проблему агрегування економічних суб’єктів на прикладі моделі вибору покупців. Введено вимогу узгодженості індивідуальних і колективних функцій корисності. Доведено, що ця вимога виконується лише тоді, коли функції корисності у вихідних і колективних покупців незадовільні з економічних міркувань. |
format |
Article |
author |
Зоркальцев, В.И. |
author_facet |
Зоркальцев, В.И. |
author_sort |
Зоркальцев, В.И. |
title |
Агрегирование покупателей |
title_short |
Агрегирование покупателей |
title_full |
Агрегирование покупателей |
title_fullStr |
Агрегирование покупателей |
title_full_unstemmed |
Агрегирование покупателей |
title_sort |
агрегирование покупателей |
publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Краткие сообщения |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86282 |
citation_txt |
Агрегирование покупателей / В.И. Зоркальцев // Кибернетика и системный анализ. — 2013. — Т. 49, № 5. — С. 178-180. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
series |
Кибернетика и системный анализ |
work_keys_str_mv |
AT zorkalʹcevvi agregirovaniepokupatelej |
first_indexed |
2023-10-18T19:33:03Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:33:03Z |
_version_ |
1796147267155001344 |