Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу
Через впровадження Болонського процесу в систему освіти актуальною в наш час стала задача персоналізації навчального процесу. У статті розглядається можливість персоналізації навчального процесу за рахунок врахування особливостей учня при роботі з інформацією....
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | Білокопитова, М.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2014
|
Назва видання: | Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86412 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу / М.В. Білокопитова // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Технічні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2014. — Вип. 10. — С. 14-23. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу
за авторством: Білокопитова, Майя Володимирівна
Опубліковано: (2014) -
Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану
за авторством: Білокопитова, М.В.
Опубліковано: (2014) -
Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану
за авторством: Білокопитова, Майя Володимирівна
Опубліковано: (2013) -
Філософія у контексті виховально-навчального процесу
за авторством: Максюта, М.Є.
Опубліковано: (2007) -
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах
за авторством: Білокопитова, М.В.
Опубліковано: (2015)