Антропологічна парадигма осягнення музики: феноменологічний підхід
Стаття викладає феноменологічний підхід в дослідженні музики як полісмислової площини в аспекті філософсько-антропологічної парадигми. Актуальність останньої пов’язана із зосередженням музикознавчої думки на нових смислотворчих формах в естетичній сфері....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Воронова, Н.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2012
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86843 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Антропологічна парадигма осягнення музики: феноменологічний підхід / Н.С. Воронова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2012. — № 3. — С. 37-41. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Соціально-філософські виміри інтелектуального осягнення поняття "нація"
за авторством: Наровський, М.І.
Опубліковано: (2009) -
Розвиток особистості засобами музики
за авторством: Кіреєва, В.Г.
Опубліковано: (2010) -
Мистецтво бандуристів у контексті мультикультуралізму
за авторством: Воронова, Н.С.
Опубліковано: (2011) -
Музична культура України ХІХ століття: типологічні ознаки національної вдачі
за авторством: Воронова, Н.С.
Опубліковано: (2011) -
Міфологічна парадигма у витоках української культури
за авторством: Федь, В.
Опубліковано: (2012)