Духовна музика Нового часу і символістичні цінності Д. Бортнянського
У даній статті акцентується увага на творчій спадщині духовної музики ХVІІІ – ХІХ століть, що втілює у хоровому мистецтві нові тенденції ціннісного осмислення музичного буття, знаки епохи виступають як ідея молитовного благоговіння, а «Слава Отцу і Сину, і Святому Духу» Д. Бортнянського стає своєрід...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2012
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86845 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Духовна музика Нового часу і символістичні цінності Д. Бортнянського / Т.І. Кірєєва, О.Г. Кірєєва, В.Г. Кірєєва // Наука. Релігія. Суспільство. — 2012. — № 3. — С. 56-62. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У даній статті акцентується увага на творчій спадщині духовної музики ХVІІІ – ХІХ століть, що втілює у хоровому мистецтві нові тенденції ціннісного осмислення музичного буття, знаки епохи виступають як ідея молитовного благоговіння, а «Слава Отцу і Сину, і Святому Духу» Д. Бортнянського стає своєрідним представником жанрової моделі піснеспіву. Глибокий та всебічний аналіз феномену творчості Д. Бортнянського, наведений у поданій роботі, виявляє новизну у духовній музиці, формує новий естетичний простір, адекватний новому баченню світу і людини в ньому. |
---|