Теоретичні моделі розвитку європейської інтеграції у 40 – 70-х роках XX ст.

У 40 – 70-х роках XX ст. найбільш вивченими та поширеними були чотири теоретичні напрямки: школа функціоналізму (Д. Мітрані), неофункціоналізму (Є. Хаас), теорія федералізму (А. Спінеллі, К. Фрідріх) та «плюралістична школа» (К. Дойч). Дана стаття присвячена докладному аналізу кожної з цих інтеграці...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Дата:2013
Автор: Баркалова, І.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2013
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86883
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Теоретичні моделі розвитку європейської інтеграції у 40 – 70-х роках XX ст. / І.М. Баркалова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2013. — № 1. — С. 9-16. — Бібліогр.: 28 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У 40 – 70-х роках XX ст. найбільш вивченими та поширеними були чотири теоретичні напрямки: школа функціоналізму (Д. Мітрані), неофункціоналізму (Є. Хаас), теорія федералізму (А. Спінеллі, К. Фрідріх) та «плюралістична школа» (К. Дойч). Дана стаття присвячена докладному аналізу кожної з цих інтеграційних теорій чи інтеграційних підходів, а також науково-теоретичному вивченню проблем інтеграції, що базується на розумінні інтеграційних процесів та спрямоване на виявлення загальних тенденцій.