Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу

У статті розглядається процес інтеграції системи утворення України до Європи, впровадження принципів Болонського процесу в університетську систему освіти, перегляду методології контролю якості освіти в системі вищої школи, подається оцінка «за» і «проти» Болонського процесу в Україні. Суть Болонсько...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Дата:2014
Автори: Моісєєва, Ф.А., Усачов, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2014
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86995
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф.А. Моісєєва, В.А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2014. — № 1. — С. 36-40. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-86995
record_format dspace
spelling irk-123456789-869952015-10-09T03:02:04Z Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу Моісєєва, Ф.А. Усачов, В.А. Філософія У статті розглядається процес інтеграції системи утворення України до Європи, впровадження принципів Болонського процесу в університетську систему освіти, перегляду методології контролю якості освіти в системі вищої школи, подається оцінка «за» і «проти» Болонського процесу в Україні. Суть Болонського процесу полягає у формуванні перспективи загальноєвропейської системи вищої освіти, що ґрунтується на спільності фундаментальних принципів функціонування. Цей процес з’явився поштовхом для перегляду принципів і методології контролю якості освіти за міжнародними стандартами і позитивно впливає на якості підготовки студентів в українських вузах. В статье рассматривается процесс интеграции системы образования Украины к Европе, внедрение принципов Болонского процесса в университетскую систему образования, пересмотра методологии контроля качества образования в системе высшей школы, дается оценка «за и против» Болонского процесса в Украине. Суть Болонского процесса состоит в формировании перспективы общеевропейской системы высшего образования, основывающейся на общности фундаментальных принципов функционирования. Этот процесс является толчком для пересмотра принципов и методологии контроля качества образования по международным стандартам и положительно влияет на качество подготовки студентов в украинских вузах. The article examines the process of Ukrainian education system integration to Europe, the intrusion the principles of Bologna process to the university system of education. It revises the education quality control methodology in the system of high school. It is given the evaluation of «pro and con» of Bologna process in Ukraine. The essence of the Bologna process is the formation of the future European system of high education, which is based on the fundamental principles of community functioning.This process was the stimulus for the revision of the principles and methodology of quality management education according to the international standards. 2014 Article Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф.А. Моісєєва, В.А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2014. — № 1. — С. 36-40. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86995 378:[005.6+006.44](4:477) uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Філософія
Філософія
spellingShingle Філософія
Філософія
Моісєєва, Ф.А.
Усачов, В.А.
Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
Наука. Релігія. Суспільство
description У статті розглядається процес інтеграції системи утворення України до Європи, впровадження принципів Болонського процесу в університетську систему освіти, перегляду методології контролю якості освіти в системі вищої школи, подається оцінка «за» і «проти» Болонського процесу в Україні. Суть Болонського процесу полягає у формуванні перспективи загальноєвропейської системи вищої освіти, що ґрунтується на спільності фундаментальних принципів функціонування. Цей процес з’явився поштовхом для перегляду принципів і методології контролю якості освіти за міжнародними стандартами і позитивно впливає на якості підготовки студентів в українських вузах.
format Article
author Моісєєва, Ф.А.
Усачов, В.А.
author_facet Моісєєва, Ф.А.
Усачов, В.А.
author_sort Моісєєва, Ф.А.
title Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
title_short Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
title_full Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
title_fullStr Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
title_full_unstemmed Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
title_sort європейська інтеграція вищої освіти україни в контексті болонського процесу
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2014
topic_facet Філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86995
citation_txt Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф.А. Моісєєва, В.А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2014. — № 1. — С. 36-40. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT moísêêvafa êvropejsʹkaíntegracíâviŝoíosvítiukraínivkontekstíbolonsʹkogoprocesu
AT usačovva êvropejsʹkaíntegracíâviŝoíosvítiukraínivkontekstíbolonsʹkogoprocesu
first_indexed 2023-10-18T19:34:37Z
last_indexed 2023-10-18T19:34:37Z
_version_ 1796147337554296832