Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії....
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2005
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-8726 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-87262010-06-21T12:01:27Z Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів Шубін, С. Проблеми методології У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії. 2005 Article Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726 uk Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблеми методології Проблеми методології |
spellingShingle |
Проблеми методології Проблеми методології Шубін, С. Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів |
description |
У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії. |
format |
Article |
author |
Шубін, С. |
author_facet |
Шубін, С. |
author_sort |
Шубін, С. |
title |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів |
title_short |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів |
title_full |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів |
title_fullStr |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів |
title_full_unstemmed |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів |
title_sort |
політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів |
publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
publishDate |
2005 |
topic_facet |
Проблеми методології |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726 |
citation_txt |
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT šubíns polítičnijmarketingovijanalízâkmetoddoslídžennâpolítičnihprocesív |
first_indexed |
2023-10-18T16:40:31Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:40:31Z |
_version_ |
1796139595177394176 |