Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів

У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2005
Автор: Шубін, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2005
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-8726
record_format dspace
spelling irk-123456789-87262010-06-21T12:01:27Z Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів Шубін, С. Проблеми методології У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії. 2005 Article Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726 uk Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблеми методології
Проблеми методології
spellingShingle Проблеми методології
Проблеми методології
Шубін, С.
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
description У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії.
format Article
author Шубін, С.
author_facet Шубін, С.
author_sort Шубін, С.
title Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
title_short Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
title_full Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
title_fullStr Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
title_full_unstemmed Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
title_sort політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2005
topic_facet Проблеми методології
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726
citation_txt Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT šubíns polítičnijmarketingovijanalízâkmetoddoslídžennâpolítičnihprocesív
first_indexed 2023-10-18T16:40:31Z
last_indexed 2023-10-18T16:40:31Z
_version_ 1796139595177394176