2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-8727%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-8727%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Проблеми дослідження електорального простору. Методологічний контекст
Вивчення феномена електоральної поведінки є актуальним питанням сучасної політичної науки. Вибори представницьких органів влади актуалізують потребу достеменного з’ясування основ формування і здійснення електоральних переваг. Слід зазначити, що вивчення електорального простору – багатогранна проблем...
Saved in:
Main Author: | Кочубей, Л. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8727 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-8727%22&qt=morelikethis
2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-8727%22&qt=morelikethis
2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T15:57:55-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Методи соціально-психологічного впливу на електорат
by: Кочубей, Л.
Published: (2004) -
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
by: Шпортько, О.
Published: (2007) -
Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість
by: Нальотов, А.
Published: (2007) -
Інформаційно-комунікаційні технології як складова парламентських виборів
by: Дузь, О.
Published: (2009) -
Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
by: Терещук, В.
Published: (2009)