Проблеми дослідження електорального простору. Методологічний контекст
Вивчення феномена електоральної поведінки є актуальним питанням сучасної політичної науки. Вибори представницьких органів влади актуалізують потребу достеменного з’ясування основ формування і здійснення електоральних переваг. Слід зазначити, що вивчення електорального простору – багатогранна проблем...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | Кочубей, Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2005
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8727 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблеми дослідження електорального простору. Методологічний контекст / Л. Кочубей // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 108-117. — Бібліогр.: 18 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методи соціально-психологічного впливу на електорат
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2004) -
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
за авторством: Шпортько, О.
Опубліковано: (2007) -
Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість
за авторством: Нальотов, А.
Опубліковано: (2007) -
Інформаційно-комунікаційні технології як складова парламентських виборів
за авторством: Дузь, О.
Опубліковано: (2009) -
Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
за авторством: Терещук, В.
Опубліковано: (2009)