Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу

Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за ли...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Корінєв, В.Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-87437
record_format dspace
spelling irk-123456789-874372015-10-19T03:02:00Z Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу Корінєв, В.Л. Наукові статті Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за лишається недостатньо розробленою проблема функціонування підприємств на засадах концепції маркетингу, яка є провідною в теперішніх умовах функціонування. Эффективное функционирование любого хозяйствующего субъекта не возможно бы четкой концепции его управления. Именно непрерывный процесс взаимосогласования и взаимодействия элементов данного процесса позволяет предприятиям активно развиваться, конкурируя на рынке в условиях отечественного рынка. Однако, к сим порам остается недостаточно разработанной проблема функционирования предприятий на принципах концепции маркетинга, которая ведет в нынешних условиях функционирования. The effective functioning of any managing subject is not possible clear conception of his management. Exactly the continuous process of cooperation of elements of this process allows to the enterprises actively to develop, competing at the market in the conditions of home market. However, to this pores the problem of functioning of enterprises remains worked not enough out on principles of marketing conception that conducts in present operating conditions. 2014 Article Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Корінєв, В.Л.
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
Вісник економічної науки України
description Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за лишається недостатньо розробленою проблема функціонування підприємств на засадах концепції маркетингу, яка є провідною в теперішніх умовах функціонування.
format Article
author Корінєв, В.Л.
author_facet Корінєв, В.Л.
author_sort Корінєв, В.Л.
title Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
title_short Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
title_full Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
title_fullStr Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
title_full_unstemmed Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
title_sort концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2014
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437
citation_txt Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT korínêvvl konceptualʹnijpídhíddoprijnâttâupravlínsʹkogoríšennâvumovahmarketingu
first_indexed 2023-10-18T19:35:40Z
last_indexed 2023-10-18T19:35:40Z
_version_ 1796147383838441472