Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за ли...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-87437 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-874372015-10-19T03:02:00Z Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу Корінєв, В.Л. Наукові статті Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за лишається недостатньо розробленою проблема функціонування підприємств на засадах концепції маркетингу, яка є провідною в теперішніх умовах функціонування. Эффективное функционирование любого хозяйствующего субъекта не возможно бы четкой концепции его управления. Именно непрерывный процесс взаимосогласования и взаимодействия элементов данного процесса позволяет предприятиям активно развиваться, конкурируя на рынке в условиях отечественного рынка. Однако, к сим порам остается недостаточно разработанной проблема функционирования предприятий на принципах концепции маркетинга, которая ведет в нынешних условиях функционирования. The effective functioning of any managing subject is not possible clear conception of his management. Exactly the continuous process of cooperation of elements of this process allows to the enterprises actively to develop, competing at the market in the conditions of home market. However, to this pores the problem of functioning of enterprises remains worked not enough out on principles of marketing conception that conducts in present operating conditions. 2014 Article Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Корінєв, В.Л. Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу Вісник економічної науки України |
description |
Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за лишається недостатньо розробленою проблема функціонування підприємств на засадах концепції маркетингу, яка є провідною в теперішніх умовах функціонування. |
format |
Article |
author |
Корінєв, В.Л. |
author_facet |
Корінєв, В.Л. |
author_sort |
Корінєв, В.Л. |
title |
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу |
title_short |
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу |
title_full |
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу |
title_fullStr |
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу |
title_full_unstemmed |
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу |
title_sort |
концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437 |
citation_txt |
Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT korínêvvl konceptualʹnijpídhíddoprijnâttâupravlínsʹkogoríšennâvumovahmarketingu |
first_indexed |
2023-10-18T19:35:40Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:35:40Z |
_version_ |
1796147383838441472 |